Mine TOPP 3 diy prosjekter i november

November har vært en kreativ måned og jeg har laget mye forskjellig,

men her er ifølge statestikken mine topp tre diy prosjekter denne måneden.

Diy – engel av en bok – bokengel

DIY – Adventsstjerne av kvister

DIY – Snøhvite kvistlykter

Har du laget noe av dette?

I tillegg til mine diy prosjekter har jeg pusset opp ett mexicoskap en stol og kjøkkenbordet mitt som jeg enda ikke har fått vist frem.

Nå skal jeg fortsette med gavepakking for i morgen kommer min mor og stefar på besøk og da er det greit å ha alle gavene som skal til Trysil klare.

 

TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen og facebooksiden min og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en♥

Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla

#diy #gds #bokengel #kvistlykt #adventsstjerne #lyslykt #engel #juleforberedelser #julepynt #topp3 #statistikk #blogg #interiør #pynt #homemade #hjemmelaget
24 kommentarer
    1. deveny: Åh, du er da god da 🙂 Det er er i grunn ganske enkle ting jeg holder på med, så de fleste kan gjøre det samme bare viljen er der 🙂

    2. JEg likte veldig godt de lyktene dine altså 🙂 Helt herlige de 🙂 SÅ kos <3 Moro å se det samlet også 🙂 Klemmer og fine dagen <3

    3. Åh jeg har jo vært så opptatt denne månden med julemarkedting at jeg ikke har fått prøvd meg på noe, men jeg skal helt klart prøve meg på disse lekre lyslyktene!! Garantert!
      Er så moro med disse oppsummeringene dine for da ser vi jo virkelig hvor mye fint du lager og hvor mangfoldig du er 🙂
      Du er stoooor inspirasjonskilde for meg og helt sikkert for mange mange andre!
      Ha en strålende ettermiddag
      God klem

    4. Du er så utrolig flink, og til så stor inspirasjon. Jeg har ikke rukket å lage noe enda, men håper å få det til uken før julaften, for da tror jeg at jeg har fri fra jobb 😀

    5. frodith: Tusen takk fineste frodith <3 Lyktene blir nesten som små bål her de står 🙂
      Det er koselig med lys i de 🙂

      Kos deg og nyt kvelden <3

      Klem fra ei som venter spent, hihi

    6. Hanne: Tusen takk Hanne 🙂 Jeg ble veldig fornøyd med engelen. Prøvde med ett tre først, men det ble ikke så fint, så jeg må nok gjøre om det til en engel også 🙂

      Ha en fin kveld 🙂

    7. Fru Stussli: Tusen takk for fine ord kjære Bentevenn <3
      Du har jo laget så masse annet fint du og når man snakker om inspirasjonskilder her inne er ihvertfall du en av dem 🙂

      Ha en herlig kveld!

      Go´klem fra Engla

    8. Mona L`s verden: Tusen tusen takk snille deg <3 Da får vi krysse fingrene og håpe at du får tid til noen kreative sprell før jul 🙂

    9. fruensvilje: Tusen tusen takk kjære deg <3 Så koselig at du liker det jeg viser frem 🙂 Det som er så gøy er jo at vi lager så forskjellige ting, for da kan vi finne inspirasjon hos hverandre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg