Diy – engel av en bok – bokengel

God kveld og tusen, tusen takk for alle de koselige komentarene dere legger igjen hos meg, jeg blir både rørt, ydmyk og glad og setter utrolig pris på hver eneste en av dem ♥

I dag har lykkeliten vært hjemme og vi har vært på jakt etter julepynten vår og til slutt fant vi den helt innerst underst på boden…puh

Da jeg tok frem en nisse sånn at lykkeliten skulle få “hilse” på den, lurte han på om nissen kunne få sitte på fanget i sofaen, så opp i sofaen bar det.

Han satt lenge og studeret den før han sa (til nissen) “vet du hva”? “jeg elsker deg” også ga han nissen en skikkelig smask ♥♥ herlige lille lykkeliten ♥♥

Selv om lykkeliten har vært hjemme har jeg også hatt tid til litt kreativt og da laget jeg blant annet ferdig denne “bokengelen”

Først brettet jeg ett tre av ei bok på samme måte som det jeg viste frem i går, men i dag limte jeg fast en trekule på toppen,

sprayet den med snøspray

og satte på englevinger, så nå har jeg jammen en bokengel også ♥

Driver du med noe kreativt om dagen?

Med ønske om en herlig kveld til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

#interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #bok #inspirasjon #boktre #brettetre #diy #gds #redesign #jul #juleverksted #bok #bøker #juletre #stjerne #julestjere #papirstjerne #brettestjerne #engel #diyengel #bretteengel #papirengel #lageengel #lagengel #snøspray #trekule #lykkeliten #julenisse #julenissen
30 kommentarer
    1. Herlig kommentar fra Lykkeliten, og herlig bokengel 🙂 SYnes jeg hører lille han sitte der og snakke til nissen 😀 Den ble veldig fin den bokengelen også 🙂 Deilig å få være litt kreativ hver dag 🙂 Stor klem <3

    2. Nydelig Engel laget av en annen nydelig Engel 🙂
      Lykkeliten er jo så god! Jeg elsker også nissen og det skal jeg jammen fortelle ham 😀
      Nå må jeg finne sengen her. Jobbet med julemarked ting helt til nå. Alt skal merkes og prises. Skal være lykkelig når vi er ferdig utpakket oppe på markedet 😀
      Stooooooor nattaklem

    3. Stakkars bøkene dine da. Her i huset er det ikkje lov å lage eselører på sidene i bøkene. Så eg tror min kjære hadde grøsset om han såg desse hehe. Neida dei er jo tøffe da. Du er virkelig kreativ.

    4. snuppine29: Tusen takk søte deg <3 Du er jo kreativ på andre måter også, med dine tekster og dine bilder og sikkert andre ting som ikke jeg vet om også 🙂

      Ha en superfin dag og en riktig god helg <3

    5. frodith: Ja lykkeliten er jo så god da <3
      Det er utrolig gøy å lage både litt av pynten og gavene selv, men nå er det snart tid for å begynne å rydde opp her ser jeg 🙂

      Ha en finfin dag min venn <3

      Go´klem fra Engla

    6. Fru Stussli: Tusen, tusen takk Bentevenn <3
      Ja lykkeliten er herlig og skjønn <3 Jeg har mest engler, men forsto fort at jeg må få tak i en ordentlig nisse her 🙂
      Den nissen som lykkeliten satt med i går hadde nemlig gjemt seg under lua, så lykeliten lurte også på om vi kunne ta av han lua, hihi

      Det er fint å fortelle nissen at man elsker han, for de ordene kan ikke gjentas for ofte 🙂

      Flink du Bente, er det nå i helgen det er julemarked?

      Jeg vil se bilder av deg og standen din 🙂

      Ha en fin fredag min venn <3

      Klem fra Engla

    7. morsinunge: Åh..tusen takk <3 Vet ikke om alt blir så fint og flott da men , det er utrolig koselig å få sånne tilbakemeldinger 🙂

      Ha en fin dag kjære deg <3

      Klem fra Engla

    8. ingrid: Så koselig at du likte den 🙂 Det er mange som lurer på hvordan jeg har gjort dette, så jeg skal prøve å få laget ett eget innlegg om det i løpet av helgen 🙂

      Det er enkelt, men litt tidkrevende 🙂

    9. gretashobby: Hihi, man får jo en pose med bøker på bruktbutikkene for noen få kroner, så dette har jeg ikke dårlig samvittighet for 🙂

      Nå blir ihvertfall bøkene brukt, hihi

      Men..jeg vet at det er mange som ikke tør tenke tanken engang 🙂

      Må si snevet av dårlig samvittighet var verre da jeg brukte alle leksikonene til bokbord 🙂

    10. Det er i morgen det er julemarked, så i dag er det 1000 ting som skulle vært gjort 🙂
      Er jo i morgen vi skal ha grøss og gru vandringen også. 85 stk har skaffet seg billetter 😀 Full rulle i Stusslivegen altså 😀
      Stooooooooor klem fra litt stressa frue 😀

    11. Fru Stussli: Wow, ja da skjønner jeg at fruen er litt stressa 🙂
      En stor dag med massevis av forberedelser.

      Jeg ønsket deg ihvertfall lykke til flinkeste Bente <3

      Beroligende-dette-går-kjempe-bra klem til deg fra meg, hihi

    12. Jeg hekler luer da;) hehe laget en instagram nå hvor jeg skal legge ut det heg lager;)
      JEANETTESHEKLERIER
      følg meg gjerne om du har instagram;)
      Ønsker deg ei riktig så nydelig helg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg