Brettet juletre av bok – diy boktre

I dag startet dagen med ett brak, eller var det smell…hm, den startet ihvertfall brått. For klokken 08.15 bråvåknet jeg og tenkte at klokken sikkert var rundt 7 sånn som den pleier å være da lykkeliten vil starte dagen. Så her føyk jeg rundt som en virvelvind. Vasket fjeset, skifte bleie, pusset tenner, børstet håret, kledde på, smurte matpakka til lykkeliten, kledde på og ordnet meg selv.Så var det å gå til barnehagen med lykkeliten og da klokken var 08.45 var jeg hjemme igjen. Alt dette på en halv time, det må vel kunne kalles en pangstart på dagen?

Med han i barnehagen fikk jeg tatt meg en god treningsøkt før det bar hjem til vaskebøtta og litt kreative aktiviteter.

I går laget jeg dette boktreet og i dag hadde jeg bestemt meg for å prøve å lage en stjerne til å ha i toppen selv.

Dette skulle vise seg og bli litt av en jobb, så jeg må si det så mørkt ut for stjernen en god stund.

Det er sikkert lett når man først har fått det “i fingrene”, men bare stjernen tok meg mellom 1 og 1,5 time å lage.

Her er ihvertfall resultatet, plassert ved siden av lyktene jeg viste frem i går.

Nå er jeg spent, hva synes du?  

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

#interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #bok #inspirasjon #boktre #brettetre #lyslykt #lysestake #diy #gds #redesign #jul #juleverksted #kvister #kvistlykt #bøker #juletre #stjerne #julestjere #papirstjerne #brettestjerne
12 kommentarer

Siste innlegg