En gammel stol i ny drakt

Take a seat, eller ta plass som det heter på godt norsk…

Her er det gråvær igjen i dag og vanskelig å ta gode bilder. Men nå har jeg fortalt så mye om denne stolen, at nå var det på høy tid å vise den frem.

Jeg startet med en grundig vask for så å beise den i samme farge som mexicoskapet mitt.

Deretter børstet jeg på hvitmaling i speilet på baksiden og dekorerte med en fjær.

Fjæren er en bit av en seviett som jeg festet med decopagelim

Stolsetet fikk nytt trekk med teksten We´re never so lost that the Angels can`t find us.

Trekket er rett og slett halvparten av ett putetrekk som jeg hadde liggende.

Noen steder har jeg dratt av litt beis, sånn at det skal bli litt mere spill og at den ser slitt ut.

Slitt, men ikke sliten lenger, hihi

(Her kan du se hvordan stolen så ut før min lille makeover)

Sånn ble altså den første stolen, så da er det bare å gå i garasjen og finne frem nr to.

 

Ha en fortsatt fin mandag!

Klem fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #gamleskatter #bruktfunn #tradisjoner #gammel #gamle #inspirasjon #oppussing #stol #norskprodusert #håndverk #norskhåndverk #gammelskatt #decopage #fjær #beise #gammelstol #oldchair #diystol #diychair #makeover #krognes
25 kommentarer

Siste innlegg