Nytt liv for gammel stol

Nå er jeg godt i gang med den første stolen er er helt sprekkeferdig, for jeg har så lyst ti å vise den frem.

Jeg tenkte jo egentlig vente til den var helt ferdig, men en liten titt gjennom nøkkelhullet må vel være lov…

Det ble ett ganske stort nøkkelhull ..hihi

Sånn så den ut før jeg startet.

I grunn en veldig stusselig og slitt stol, men jeg så ett potensiale og det er tross alt en gammel norskprodusert Krognes stol.

Det fant jeg ut da jeg fjernet setet på den, så da synes jeg i hvertfall at den fortjente ett nytt liv ♥

Synes du det er viktig å ivareta det gamle, eller kjøper du helst nytt?

 

Nå sover lykkeliten formiddagsduppen sin, og jeg skal fortsette å kose meg med prosjektet mitt.

Hen  fortsatt  fin dag!

Klem fra Engla♥

#interiør #gammelstol #diystol #DIY #diychair #chair #krognes #gammelskatt #bruktfunn #oppussing #makeover
28 kommentarer
    1. Jeg mener at noen møbler forteller deg at de vil videre, mens andre har gjerne gitt opp.
      Synes at noe er flott nytt, mens andre ting som er gamle gjerne har mere sjel. Gleder meg til resultatet jeg.:)

    2. Vanja: Ja det er sant 🙂
      Disse stolene var på vei til fyllinga, men jeg klarte å stoppe dem i siste liten.
      Det var nesten så de ropte “HJELP MEG”, hihi

    3. Christine Mysen: Dette er ihvertfall utrolig gøy, også får jeg bare håpe at det blir så fint som jeg tror det skal bli 🙂

    4. Hanne: Ja ikke sant 🙂
      Har igrunn bare “gamle” møbler jeg også, tror det bare er sengene våre og spisestuestolene jeg har kjøpt nytt her.

    5. disse stolene var utrolig flotte og fortener så absolutt å bli tat vare på,kvaliteten er i tillegg mye bedre en mye av det som er i handelen i dag.
      Det du viser gjennom nøklehullet ser utrolig spennende ut da

    6. Åh nå ble jeg bare enda mere spent!! Er nesten som å få klemme på pakken men ikke åpne!!
      Fort deg å bli ferdig så vi kan se resten 😀
      Skulle ønske jeg var halvparten så flink som deg til sånt. Her er det et pussepapir og en pensel og så er jeg litt lei etter ett strøk….
      Gleder meg til å se stolene ferdige!!
      Klemklem til flinkeste Englaen

    7. dette her ser ut som blir riktig fin stol! :)åja, gjenbruk er gøy og burde bli satt mye mer fokus på i dette bruk og kast samfunnet vi har blitt…

    8. Jeg vil se HELE!!!!! Kom igjen da 😀 Når jeg er ferdgi å dusje, da ligger det ute med hele bildet?? 🙂 Er superspent, og klart den fortjente en liten puss 🙂 Stor klem til deg 🙂

    9. bentemay: Tusen takk kjære deg 🙂 Ja det er kjempegøy å fornye gamle møbler og med dette utgangspungtet var det lite å tape også 🙂

    10. fruensvilje: Ja det er sant 🙂 Også var det ekstra gøy da jeg så at de er norskproduserte også 🙂
      Håper og tror at de blir riktig så fine 🙂

    11. Fru Stussli: Hihi, føler meg litt rampete jeg nå, som holder deg sånn på pinebenken 🙂
      Men jeg er faktisk like spent selv. Og veldig spent på om det bare er meg som synes den er fin 🙂

      Jeg hadde det faktisk på samme måte Bente, men plutselig har det gått fra og være kjedelig til å bli kjempegøy. Nesten sånn at jeg ser på det som et lerret som skal fylles med noe jeg liker 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld min venn <3
      Klem til deg fra meg

    12. morsinunge: Ja jeg håper den blir så fin som jeg tror at den skal bli 🙂
      Jeg har det ihvertfall gøy når jeg holder på og dette gir meg uendelig mye mer enn å gå å kjøpe noen nye på butikken 🙂

    13. frodith: Hihi, skikkelig rampejente jeg nå altså 😀
      Du må vente lit lørda`n, hihi
      Neida, jeg hadde tenkt å gjøre den ferdig i dag da lykkeliten sov, men det lukter litt av beisen, så da gjør jeg det i morgen da han er på barnehagen i stedet 🙂

      Håper du har en fin kveld fineste frodith <3
      Stor klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg