Alle mine DIY prosjekter i oktober

Denne måneden har jeg laget mye forskjellig og i tillegg til det som ligger under kategorien Diy – do it yourself , har jeg blant annet pusset opp og malt møbler og heklet tepper. Så oktober har virkelig vært en produktiv og kreativ måned.

I følge lesertallene er dette mine topp tre diy prosjekter denne måneden:

Stjerner av kvister,

lyslykt av kvister

og denne dekorativ og unike lampen av garn

 I tilegg har jeg blandt annet laget  disse tennbrikettene

og englevinger

Har du laget noe av dette?

Er det noe av dette du kunne tenkt deg å lage?

 

Nå skal jeg prøve å få beiset ferdig mexicoskapet mitt.

 

Med ønske om en herlig dag til deg fra Engla ♥

 

Minner også om Giveaway – hvor du kan vinne nydelige apotekerglass!! 

#interiør #oppussing #oppskrift #DIY #hobby #gaveide #jul
24 kommentarer
    1. Den lampen hadde jeg ikke sett før, med garn, morsom den også da 🙂 Jeg har ikke laget noen av de tingene. SKal i gang med mer hekle-vesker da, så vi er jo i samme “bransjen” på DET liksom 😀 Har faktisk strikket en veske igjen også, og det er lenge siden. Har mye garn igjen i boksen min, og nå har jeg bestemt meg for at nå skal jeg bruke litt av det, før jeg kjøper nytt 😉 Ha en fin dag Engla-venn 🙂 Klemmer <3

    2. frodith: Tusen takk 🙂
      Bare jeg blir ferdig med skapet mitt nå, så skal jeg lage en sån lampe til å ha over stuebordet også 🙂
      De er utrolig dekorative.
      Kos deg me heklingen din fine frodith <3
      Go´klem til deg

    3. Stina: Tusen takk 🙂
      Ja garnlampa er utrolig dekorativ og enda stiligere når den står/henger fritt i rommet, for da lager den fine mønster 🙂

    4. WOW!!! Skal si oktober har vært en kreativ mnd for deg Engla 😀 Er jaggu spent på hva november har å by på. For ikke å snakke om desmber. Gleder meg til å følge deg de neste måndene oxo <3
      Ha en fortryllende kveld
      Klem klem fineste Engla

    5. når du la frem alle dine prosjekter på denne måten så var det jo imponerande alt du har fått til :)) det jeg falt mest for var blomsterurna di :))så jeg har vært på bruktbutikk og kjøpt en jeg også og i dag fikk jeg tak i maling :))så gjennstår det å se om min blir brukandes

    6. Du er jo så flink og kreativ!!! Sagt det før og sier det igjen:)
      Jeg sto ikke først i køen når ferdighetene for kreativt håndarbeid ble utdelt!!

    7. Fru Stussli: Ja når jeg tok ett pust i bakken for å se tibake på tiden som har vært, er det ganske gøy å se alt hva jeg har laget denne måneden 🙂

      Kreativitet og skaperglede lenge leve!
      Du har jo vært en stor insirator på teppefronten 🙂

      Ha en fin kveld videre Bentevenn <3
      Klem fra Engla

    8. fruensvilje: Ja her har det gått unna de siste månedene.
      Så gøy at du fant litt inspirasjon her da. Det blir gøy å se ditt ferdige potteprosjekt 🙂
      Lykke til, det blir sikkert kjempebra 🙂

    9. Backside: Tusen, tusen takk kjære deg 🙂
      Vi har alle våre “sterke og svake” egenskaper og våre ting vi liker å holde på med og jammen hadde det blitt kjedelig hvis alle var like.
      Så fortsett og vær akkurat som du er du, kreativ med håndarbeid eller ei 🙂

      Ha en fin kveld videre!
      Klem fra Engla

    10. Gamle skatter får et nytt liv: Tusen takk 🙂 Det er ihvertfall gøy å holde på når kreativiteten og ideene bobler 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld dere også!

    11. Så kreativ du er 🙂
      Har noen DIY prosjekt i tankene eg og, må bare få gjennomført dei 😉
      Eg har oppretta meg en ny blogg…veronicasfamilielykke. send meg gjerne venneforespørsel om du vil 🙂
      Veit ikkje kor mykje sharmi-bloggen blir brukt lenger…
      God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg