Giveaway – Vinn nydelige apotekerglass!!

I samarbeid med Solstrand Interiør har jeg gleden av å kunne gi bort disse nydelige lysestakene til en heldig vinner.

Fire apotekerglass med nummer og fransk tekst. Glasset i flaskene har ett herlig antikk utseende. Perfekte til adventsstaker og passer til kronelys og bedelys.

Høyde 13 cm.

Verdien på disse lysestakene er 299,- kroner.

  

Solstrand Interiør har ett bredt og spennende vareutvalg og har du enda ikke vært innom, anbefaler jeg en titt, for med porto på kun 99,- kroner og varene levert på døra er det ingen sak å handle på nett.

Hvis du vil være med på denne giveawayen så gjør du slik 


Link til dette innlegget på bloggen din = 1 lodd
Like min Facebookside Englas kreative verden = 3 lodd
Om du liker og deler dette innlegget på Facebook = 2 lodd
Til sammen kan du da få 6 lodd

Husk å skrive i kommentarfeltet her hvor mange lodd du tar. 

Trekkning vil skje manda4. november.

Så nå håper jeg eventuelle anonyme lesere vil 
tørre å gi seg til kjenne 🙂
Legg igjen en kommentar og bli med i trekningen. 
Du trenger ikke å ha egen blogg for å være med, 
men husk da å skrive epostadresse- så jeg vet hvem som er med!

Min Facebookside finner du her→ Englas kreative verden ←

 LYKKE  TIL!

Klem fra Engla


#konkurranse #giveaway #interiør #interior
31 kommentarer

Siste innlegg