DIY – Englavinger

For noen dager siden fikk jeg så lyst til å pynte ett glass jeg hadde stående.

Frem med hamptraden og pakkelapp. Jeg hadde først tenkt å henge pakkelappen til glasset, men så kom jeg på at jeg heller kunne lage Englas englevinger.

Englevingene klippet jeg ut av en tom pizzaeske og limte på ett ark fra ett leksikon. (* her * kan du se noe helt annet jeg har laget av leksikon)

Kanskje ikke så spennende tekst men…pytt la gå.

En fyrstikkeske fikk jeg også pyntet litt på. ( Se også: Fyrstikkesker med noter og flyvende sommerfugler )

Disse englevingene kan egentlig brukes til masse forskjellige ting, f.eks som pakkelapper og juletrepynt, men for meg som elsker engler henger di fremme hele året som pynt.

 

Med dette ønsker jeg deg en riktig gohelg!

Klem fra Engla


#DIY #interiør #oppskrift #gjenbruk #redesign #hobby #pynt #jul #julepynt #englevinger #fyrstikkeske
22 kommentarer

Siste innlegg