Kobberstol ble TOO MUCH, selv for meg

Jeg er ikke redd for å prøve ut forskjellige farger og kombinarsjoner, for jeg tenker som så: “Hva er det verste som kan skje”?

Jo det er at jeg må male på nytt. Stolen som jeg viste frem i går ble malt i fargen dempet sort, men jeg hadde lyst til å bryte med en annen farge og valgte da kobber, siden jeg har holdt på med kobberfarge på andre ting de siste dagene.

Ferdig, men jeg synes rett og stett det ble for mye med kobber på stolen. Jeg har blitt veldig glad i kobberfargen, men bare en dæsj her og en dæsj der. Lysestaken på lysbrettet prøvde jeg også å ha helt kobberfarget først, men det ble ALT for mye 🙂

Smaken er som baken og derfor tenkte jeg at jeg kunne vise den frem alikevel, for kanskje noen av dere liker denne kombinasjonen og blir inspirert til å sette igang selv.

Stolen har jeg ihvertfall tenkt å bruke til skattholdet mitt.

Jeg håper du har hatt en god dag og at morgendagen blir akkurat sånn som du ønsker ♥
Med ønske om en riktig god natt fra Engla

Minner om min giveaway hvor du kan vinne nydelig sølvsmykke “With love” fra Lundmyr of Sweden

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#gjenbruk #stol #spisestol #interior #interiør #interiör #male #hobby #sperregrunn #mydesign #kobber #kobberspray #skatthold #redesign #blogg #kreativ #male #kreativ #inspirasjon #bruktbutikk #diy #doityourself #bruktfunn #loppis
11 kommentarer
    1. Så du visste at det ble TOO mUCH du luringen 😀 Men jeg synes det ble fint jeg da 🙂 Spesielit den lille søte sommerfuglen, og med føttene til.. Behold LITT da vel? 🙂 Stor nattaklem <3

    2. Det ble kjempeflott med litt kobber på stolen 🙂 og ja som du sier, det kan fort bli for mye. Men jeg syntes hvertfall at dette var flott.
      Flinke Engla
      Natta klem

    3. Jeg syns kombinasjonen kobber og svart var veldig flott. Og slik som lysestaken ble var jo bare lekkert:)
      Jeg blir visst nødt til å plusse på kobberspray på neste bestilling;);)
      Måtte du også få en fin dag i morgen<3
      Nattaklem fra meg, fineste Engla<3

    4. Beina på stolen ble såå tøffe! Kobber er virkelig en varm og vakker farge. Stolen vil passe bra ved skattolet ditt 🙂
      Enig med hun over her at du har det kuleste gulvet 😉
      Ønsker det en superduper fin onsdag!
      Vårklemmer kommer med ekspress post <3

    5. God morgen,no var jeg også en av dem som likte stolen,men om du synes det blir for mye kobber så kunne du prøve først å dempe fargen nederst på beina og la resten være da :))

    6. Jeg syns det var fint, men enig i at det blei litt mye. Jeg trur jeg hadde valgt å ha beina helt svarte- det var der jeg følte kobberfargen tok litt mye oppmerksomhet 🙂

    7. Kobber er nydelig, men noe enig med deg her. Litt for mye kanskje.
      Jeg er i en lys periode, den mørke er borte. Hadde mye mørke møbler til for ca 4 år siden. I dag har jeg bare et skap og to bord igjen i mørke toner på stuen, og et mørkt bok skap på soverommet.
      Fargene har lysnet betraktlig for min del.:)
      Lekkert sammen ble det nå uansett hos deg.:) Du er flink med det du holder på med.:)

    8. For et frekkt gulv !!!!!!! Får jeg kjøpt det eller må jeg gjøre det selv…noe jeg vet jeg ikke kan…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg