Giveaway – Vinn nydelig sølvsmykke “With love”

I dag fikk jeg lyst til å gi bort et nydelige smykke fra Lundmyr of Sweden (verdi ca 1200,-)

Det vakre smykke, er i utgangspunktet laget som mammasmykke. Et graviditetsmykke med røtter fra Mexico, med en beroligende svak bjellelyd for babyen i maven.

Dette og lignende smykker har bredt seg over hele verden, kanskje pga den beroligende virkningen den sies å ha, men sikkert også fordi det er et nydelig smykke. Et smykke man kan forbinde med en helt spesiell periode av livet.

Selv brukte jeg et sånt smykke under graviditeten med lykkeliten og hadde egentlig tenkt å henge det på vognen hans etterpå, men jeg liker det så godt at jeg bruker det nå også.

Når jeg selv drev butikk solgte jeg massevis av disse smykkene.

Kjært barn har mange navn og dette smykket blir bland annet kalt: mammasmykke, graviditetssmykke, bolakule, engleklokke, angelbell, singing bells  og har sikkert enda flere navn.

Historiene er også mange, og her kommer en til:

Legenden sier at for tusner av år siden flyktet en gruppe gode alver fra skogen  hvor de bodde. Et sted langt fra farer og onde ting. Takket være deres vennskap med englene, ble dette smykket, en kule med små bjeller et symbol på beskyttelse. Englene fortalte at når de følte seg truet eller sårbare, kunne de berøre smykket, sånn at englene hørte lyden, og de ville komme å hjelpe og beskytte.

Hvis du vil være med på denne giveawayen så gjør du slik: 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Kommentere dette innlegget = 1 lodd

Link til dette innlegget på bloggen din = 1 lodd

Like min Facebookside Englas kreative verden =1 lodd

Følge englaskreativeverden på instagram = 1 lodd

Til sammen kan du da få 4 lodd

Husk å skrive i kommentarfeltet her hvor mange lodd du tar. 

Hvis du følger på instagram er det fin om du skriver ditt brukernavn også.

Så nå håper jeg eventuelle anonyme lesere vil 

tørre å gi seg til kjenne 🙂

Legg igjen en kommentar og bli med i trekningen da vel…:)

Du trenger ikke å ha egen blogg for å være med, 

men husk da å skrive epostadresse- så jeg vet hvem som er med!

 

Trekkning vil skje 16. mars. 


Lykke til!

 

Klem  fra Engla ♥


#konkurranse #giveaway #mammasmykke #mamma #baby #gravid #smykke #lundmyrofsweden #blogg
62 kommentarer

Siste innlegg