Husker du kobberstolen, den som kattene hadde spist på?

Den som ble too much for meg…Jeg har endelig fått somlet meg til å ta noen bilder av den sånn som den er nå. Ja, for det varte ikke lenge før jeg malte den på nytt. 

Oransje passer bedre inn her synes jeg og det er en farge som blir tatt igjen i mye annet også.

Det oransje bordet og bokbodet er malt i den samme fargen som jeg brukte på stolen.

Jeg hadde egentlig malt litt av “pinnene” i ryggen også, men malte over med den svarte, sånn at det kun ble beina og sommerfuglene som har en annen farge. 

Den oransje puten er tatt frem igjen også *hihi*

*Her* kan du se hvordan den så ut før hvis du har lyst.

Jeg ble ihverfall mye mer fornøyd med den nå, og synes det passer bedre inn her.

 

Til slutt vil jeg minne om min UTFORDRING til DEG hvor jeg lurer på om du vil dele en gjenbrukside med meg og de andre leserene. Husk ingenting er for lite. Har du heklet teppe av sengetøy, laget veske av en gammel bukse, lampe av norgesglass, pusset opp en kommode, bruker du sandkakeformer til å ha t-lys i, syr du om klær, bruker du syltetøyglass til noe annet en syltetøy, lager du bord av bøker, eller maler du oransje stolbein???

Jeg har fått inn mange herlige bidrag, men ønsker meg enda flere. Har du blitt inspirert av noe jeg har laget er det ekstra gøy..*hihi*

Jeg vet ihvertfall at det begynner å bli mange av dere som har laget tepper etterhvert og det er jo kjempegøy!!!

  • Fristen har jeg satt til 31 mars, så du har enda noen dager på deg.

    Ta et bilde og bli med da vel!

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #utfordring #inspirasjon #craft #recycle #bokbord #leksikon #upcycle #create #bordavbøker #oransje #orange #sommerfugler #fargerikt #gladfarger #kobber #kobberstol
12 kommentarer
    1. hæ denne har eg da kommentert før i dag 😛
      Skrev at eg elsker guvelt ditt og lurte på hvor sofaen din er fra 🙂
      Kanskje du har slettet innlegget og lagt det ut igjen?

    2. Åj det ble jammen stilig! Artig at du bruker oransje, det er en flott farge!!! Jeg har også ofte brukt det, spesielt på høsten, og også sammen med påskepynten på våren. Liker å ha mulighet til å bytte ut enkelte billige småting som duker og lys bare, og ellers ha det litt nøytralt.
      Siste gjenbruk/oppussing her hos meg var de gamle kjøkkenstolene etter min bestemor. Det er vel omtrent 25 år siden hun bodde i det huset, og når hun flyttet på gamlehjem var disse pinnestolene GAMLE? men aner ikke hvor gamle de er: http://ravn73.blogg.no/1395653202_gamle_pinnestoler.html

    3. karenmarenmette: Tusen takk søte deg <3
      Det med tålmodighet og evnen til å sluttføre har faktisk kommet de siste årene, for jeg har tidligere vært sånn som bare har gjort det fort og galt 🙂

    4. ravn73: Tusen takk 🙂
      Oransje er en så varm og god farge, men jeg er enig med deg, og liker å bytte litt på. Derfor ble ikke hele stolen oransje, selv om jeg kunne tenkt meg det akkurat NÅ, hihi
      Må inn å titte på stolene dine jeg da 🙂

    5. cuskima: Hihi, you got me 😀
      Det ble ikke helt som det skulle og da måtte jeg bare slette hele innlegget og skrive på nytt 🙂
      Sofaen er fra living og er utrolig deilig å både sitte og ligge i. Bare å ta av putene så blir det en perfekt gjesteseng 🙂
      Jeg kjøpte den brukt og hadde vel ikke akkurat valgt så lys sofa ellers, men så lenge det er skinn går det alikevel ann 🙂

    6. hahaha trodde eg hadde blitt lunatic eg nå :P:P
      Eg ser etter en ny sofa
      eg har en fantastisk en,men vi er 3 hunder og 3 voksne -hvorav en er allergisk mot å sitte hun må slange seg utover sofaen med pc strikketøy og alt så eg får en bitteliten plass og han andre, vel han er 2 meter så min sofa er ikkje nok:)

    7. cuskima: Hihi, ja da kanskje noe sånn som denne kan være noe for dere 🙂 Her er vi jo for det meste bare lykkeliten og meg, men jammen er det godt å ha denne kosekroken da vi er flere her 🙂

    8. fruensvilje: Tusen takk, ja jeg trives bedre med den sånn 🙂 Synes det var stilig med kobber også, men det var ikke helt MEG 🙂

    9. Ble veldig fint med de oransje beina 🙂 elsker at ting matcher rundt om kring jeg 🙂 Jeg skal få sendt et bilde av den nye rya til utfordringen, når den har blitt LITT større 😀 For her har jo du vært inspirasjon blant annet 🙂 Sove godt min venn og kos deg med venninnebesøk i morgen 🙂 Klemmer masse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg