Giveaway – Vinn nydelig putetrekk

Jippi jeg ferdig med å pusse opp den andre stolen min og det vil jeg feire med en aldri så liten giveaway.   

Denne gangen kan du vinne putetrekk  lik det jeg trekte om stolsetene med.

Du kan velge mellom to forskjellige farger, mørk grå eller en beige som er lik den jeg brukte. 

Hvis du vil være med på denne giveawayen gjør du følgende: 

Kommentere dette innlegget = 1 lodd
Link til dette innlegget på bloggen din = 1 lodd
Like min Facebookside Englas kreative verden =2 lodd
Følge englaskreativeverden på instagram = 2 lodd

Til sammen kan du da få 6 lodd
Husk å skrive i kommentarfeltet her hvor mange lodd du tar. 

Trekkning vil skje lørdag 1. mars.
LYKKE TIL!!!

Klem fra Engla

 
#konkurranse #giveaway #interiør #interior #pute #vinnpute #putetrekk #gibort #blogg
42 kommentarer

Siste innlegg