Slankedigg for deg som er E L S K E R søtt

Det er sikkert flere en meg som kan være flinke til å spise sunt og riktig hele dagen, for så å gå på en skikkelig smell når kvelden og “søtsuget” kommer. 

Da er dette et godt alternativ å lage i stand å ha i kjøleskapet.

Cottage cheese, vaniljekesam, eplebiter, pærebiter, bananbiter og bittelitt revet mørk sjokolade på toppen.

1 boks cottage cheese, i boks vaniljekesam (eller tilsvarende med favorittyoghurten din) 2 bananer i biter og et eple og en pære i biter. Det er sånn ca blandingsforholdene jeg pleier å bruke, men her er det bare fantasien som setter grenser for hva man kan putte oppi.

Godt til både frokost, lunch, dessert og til kvelds..:)

Med lykkeliten i seng kan mamman sitte i sofaen å spise, hihi

Pleier du å lage deg noe godt på kveldene?

Minner om min giveaway – hvor du kan vinne nydelig putetrekk 

Klem fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og er du på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#cottagecheese #vaniljekesam #suntoggodt #mat #oppskrift #slankedigg #søtsug #kveldsgodt #matprat #matblogg #diett
11 kommentarer
    1. Det så veldig godt ut, bortsett fra kesam, yoghurt eller liknende 😀 DU skjønner hvorfor hvis du er innom meg i dag 😀 Men frukt er godt uansett 😀 Og sjokolade, altfor godt…men jeg prøver å droppe litt sjoko i uka nå…kanskje bare en liten is eller noe i stedet for 😀 Viktig å ha noe sunt godt KLART når det begynner å spisse seg til utover kvelden…for noe MÅ man ha ser det ut til.. 😉 Ha en fin fin dag, håper du har fått sol ut til deg også 🙂 Det er det her, og det virker veldig vår med en gang 🙂 Stor Vårklem til deg min venn <3

    2. Kanskje dette er noe å prøve ut, for skal ikke nekte for at søtsuget kommer snikende utpå kvelden, og så blir noe usunt puttet i munnen istedenfor noe litt sunnere. Fristende melkehjerter har de heldigvis ikke i Houston, og sjokoladen der borte er langt fra så god som den norske, men jammen kan det bli mange fristelser likevel.. Ha en fin ettermiddag 🙂

    3. Dette så skikkelig godt ut!
      Takk for en strålende ide 🙂
      I dag har jeg handlet ballonger og hampetråd. Håpet er at jeg skal klare å lage noen Englalamper i slutten av uka 🙂
      Skal inn og lete etter DIY-innlegget ditt om dette nå 😀
      Ha en strålende kveld
      Nattaklemmer

    4. frodith: Du kan jo bytte ut yoghurten med sjokolademousse vennen, litt sundt og veldig godt det også sikkert, hihi
      Skal innom å titte nå før je legger meg 🙂
      Nattinattaklemmer på vei til deg <3

    5. frustrertfrueihouston: Ja dette kan virkelig anbefales 🙂
      Første gangen jeg smakte det var for over 20 år siden, men da med yoghurt 🙂 Ha en riktig god natt/dag min venn 🙂
      Klem fra Engla

    6. Fru Stussli: Kjempegodt er det 🙂
      Så bra, blir spennende å følge med på prosjekt Englalampe (ikke bae Engla da men…:))
      Nå skal og må jeg stupe til sengs 🙂
      Nattinattaklemmer på vei

    7. Dette så godt ut! :o) Jeg prøver å spise ikkeno’ på kveldene, og det har gått veldig bra i det siste. Men det er ikke lysta det står på! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg