Kreativiteten bobler – mange diy prosjekter ferdig…

I dag er det to måneder siden jeg la ut mitt første blogginnlegg og det er vel liten tvil om at kreativiteten bobler her:)

Jeg tenkte derfor at jeg kunne komme med en liten oppsumering med noen av de tingene jeg har holdt på med:

 

Fruktskål av gamle “truser” 🙂

Prosjekt bord av bøker = ferdig!!

 

Fra plankehaug til arbeidsbord – KLART JEG KAN !!!

 

Fyrstikkesker med noter og flyvende sommerfugler

 

Bilde av avispapir

 

Smart, praktisk og dekorativ smykkehenger på 1-2-3

 

Valget er tatt – det ble sjefsstolen 🙂

 

BRUKTFUNN-En krakk jeg aldri har sett maken til!

 

Nytt gulv – Snakk om julegave 🙂

SMIL – skrive og henge opp?

Hva liker du best?

Er det noe du savner?

Har du tips eller ideer til nye prosjekter?

Jeg er veldig takknemelig for gode råd og tilbakemeldinger 🙂

 

Takk for at du titter innom min kreative verden 🙂

Med ønske om en fortsatt fin dag fra Enga♥

 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←


4 kommentarer
    1. Så utrolig mye stilig! Jeg har ikke sett bloggen din før og ble revet med nå… nå må jeg se om jeg kan finne et leksikon på loppis!!! 🙂

    2. Siv: Tusen takk Siv-Inger 🙂
      Ja bordet av bøker er ett artig innslag her hjemme og leksikon er det stort sett ingen som vil ha i papirform lenger så:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg