Fra plankehaug til arbeidsbord – KLART JEG KAN !!!

KLART JEG KAN, ja jammen klarte jeg dette også 🙂

Pris: ca 500,- og da har jeg ett bord jeg kan danse på 🙂


 

Det kan også brukes som kjøkkenbord/spisestuebord ( men det får bli ett eget prosjekt.. )

Til slutt fant jeg ut at jeg ville ha en hylle under bordet.

Som du kanskje ser har jeg ikke fått behandlet bordet under enda.

Da gjenstår det bare å si tusen takk til kara på Maxbo Knapstad for kjempeservice med å kutte alle materialene til bordet.

Tusen takk til dama og karene på XL bygg knatterudfjellet for gode råd og innspill.

Sist men ikke minst tusen takk til min kjære kreative nabo for inspirasjon, råd og veiledning ♥


Ups..holdt på å glemme Lykkeliten som også hadde en “hjelpende” hånd 🙂

og Simo for en solid firehjuling 🙂

KLART JEG KAN, hihi

Med ønske om en god helg fra Engla

6 kommentarer

Siste innlegg