Dette måtte jeg “ofre” for min nye hobbykrok

Først solgte jeg denne vakre sjenken fra slutten av 1800-tallet

Grunnen var rett og slett at den er stor og upraktisk i ett ellers så overfylt hjem 🙂

Siden sjenken forsvant og jeg ble tilbudt en god pris solgte jeg like godt disse nydelige lysestakene også.

For meg hørte liksom sjenken og lysestakene sammen.

Disse er også fra 1800-tallet og det ble ikke helt det samme for meg å ha dem i en bokhylle.

Litt vemodig, men i bunn og grunn helt greit.

Det er bare ting og jeg har ingen lang og personlig historie kryttet til disse tingene.

Jeg synes de er utrolig vakre og er glad for at andre kan glede seg over dem ♥

Her →Fra plankehaug til arbeidsbord – KLART JEG KAN !!! ← kan du se starten på min nye hobbykrok 🙂

7 kommentarer
    1. Oj, det var veldig fint! Både sjenk og lysestaker. Heldig den som fikk kjøpt det. Selger unna litt her også, når det blir for mye. Selvom en gjerne skulle tatt vare på alt så blir det ikke plass til det:-)

    2. Lisbeth Pedersen: Tusen takk 🙂 Ja jeg måtte gå noen runder med meg selv før jeg tok beslutningen om å selge, men når jeg først hadde bestemt meg var det bare godt å bli kvitt det. Det er jo bare ting 🙂

    3. Fantastisk skjenk 🙂 men den er ganske stor og “spiser opp” mye plass.Hadde sikkert vært mindre prangende hadde den vært hvit, men denne kunne IKKE males da den var så fin i seg selv 🙂 Passer seg sikkert flott i et stort rom…Jeg forstår deg, ikke lett å hvitte seg med noe så flott men du følte sikkert at du fikk goood plass etter at du kvittet deg med den!

    4. Yvonne: Tusen takk 🙂
      Ja den er helt fantastisk, men den tok desverre for stor plass i min leilighet.
      Da jeg kjøpte den bodde jeg i ett stort hus og da kom den mye mer til sin rett.
      Jeg var inne på tanken med å male den, men hadde ikke hjerte til å gjøre det.
      Nå har jeg en ny hobbykrok med arbeidsbord og hyller til mine kreative sysler og skjenken har flyttet til en gammel gård:)

      Ønsker deg en fin lørdagskveld!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg