Etasjefat av gamle Figgjo asjetter

I dag har jeg laget etasjefat av gamle asjetter fra Figgjo.

Tre asjetter i forskjellige størrelser

og et byggesett fra koalaplan.com 

(Jeg glemte å ta bilde av det svarte før jeg begynte, derfor viser jeg det hvite)

Først satte jeg på maskeringstape i bunnen på asjettene,

målte meg frem til midten

og satte et kryss.

Så var det bare å sette igang å borre.

Først med den spisse borren også med diamantborren.

Sette sammen delene,

og vipps så hadde jeg plutselig et nytt etasjefat.

 

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 
#gjenbruk #utfordring #antikk #interior #interiør #interiör #figgjo #hobby #håndlaget #mydesign #etasjefat #kakefat #utfordring #fat #redesign #blogg #kreativ #stettfat #inspirasjon #craft #recycle #diy #doityourselfe #upcycle #create 
16 kommentarer
    1. Jeg ser her at når jeg fikk sprekk i et etasjefat, så skulle jeg ikke kastet hele greien, men tatt vare på mellomstykkene. Ja ja, nå vet jeg det. Jeg så bare et sprekt fat og dermed var det ubrukelig. Er ikke særlig kreativ før noen tipser meg litt 🙂

    2. Det stettefatet ble superfint 🙂 Og de asjettene er så gjenkjennelige 🙂 Vi hadde sånne hjemme, likner veldig hvertfall 🙂 Jeg skal ta bilde av rya jeg har ferdig og mulig en ting til, og sende deg etterpå 🙂 Jeg MÅ jo være med, det aller beste er jo at folk setter i gang litt action her inne, og det gjør jo du, klart man må være med 🙂 Jeg skal fotografere NÅ 🙂 Stor god klem til deg min venn, nå nærmer påsken seg, og da kommer påskeharen på besøk til deg 😀 Hi-hi klemmer <3

    3. Så fint det ble med diss fine fatene. Jeg har et sånt hjemmelaget i to etasjer 🙂 Blir så fint når bordet dekkes med slike fat, sånn at man får litt høyde.
      Ha en finfin mandagskveld Englavenn!
      Klemmer i fleng!

    4. Elsker bloggen din Engla! Du har så mye spennende og inspirerende her!! 😀 disse settene har jeg også flere stykker av, og ditt ble skikkelig fint! Har masse figgjo her hjemme etter bestemor <3
      Har veldig gjerne lyst å ha deg i gruppa http://www.kreativehobbygleder.blogg.no ! Hvis du trykker deg inn på din personlige side- går på “grupper” og søker gruppe kreativehobbygleder så kan du bli medlem der. Hvert innlegg du skriver som handler om hobby kan du legge inn i gruppa, slik at det blir et slags “nettmagasin” blant alle andre kreative bloggere, alle som er medlem kan legge sine hobbyinnlegg der 🙂 jeg har så lyst å samle kreative blogger, har jo en del på vennelisten min som følger meg og veldig mange av dem skriver kun om sminke og kropp, går glipp av slike fine innlegg som dette gjør jeg.. Så, gjerne gjør det!! 😀 huff. Lang kommentar :p

    5. Cecilie T.: Tusen takk for gode ord <3 Jeg prøvde å søke opp gruppen, men fikk ingen treff...Kan du sende venneforespørsel?
      Har fått det fra andre grupper 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg