DIY – Bach kan brukes til så mangt…:)

I går laget jeg et nytt etasjefat igjen, for Bach kan man jo brukes til så mangt *hihi*

Dette blir kanskje som å banne i kirken, men jeg har jo ikke ødelagt platene, enda…

Jeg brukte samme type sett som jeg bruker når jeg laget etasjefat av porselen, 

*HER* kan du se etasjefatet jeg lagde av gamle Figjo asjetter, og *HER* kan du se et jeg også har laget av gamle asjetter.

Men denne gangen har jeg altså brukt gamle plater. I går da jeg var på bruktbutikken sa mannen i kassa: “håper det ikke er riper i platene da” og jeg svarte: “det gjør ingen ting, for jeg har ikke tenkt å høre på dem”  *hihi*

Når jeg lager etasjefat av porselen tar det sin tid, for da må jeg borre hull i hver enkelt asjett, men dette derimot var gjort på fem minutter.  Så når jeg sier nytt etasjefat på 1-2-3 er det ihvertfall sant. Hvis jeg får tak i en singel, kommer jeg til å bytte ut den øverste platen med det. For det tror jeg blir enda finere.

Må nå er ostepoppskåla fylt til randen og lykkeliten og jeg er klare for sofakroken. Ingen halloweengjester kan forstyrre oss da *hihi*

Til slutt vil jeg minne om giveaway med trekkning i morgen kveld. Har du lyst til å være med i trekkningen av et putetrekk du selv kan designe, finner du min giveaway *HER*

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Håper du koser deg og har en fin kveld, med eller uten ostepopp!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #interior #interiör #ostepopp #cheezdoodles #gjenbruk #redesign #stue #inspirasjon #fredagskos #instagram #englaskreativeverden #bach #diyplater #instagram #facebook #konkurranse #giveaway #etasjefat #retro #cheezdoodlesslappav #diyetasjefat
5 kommentarer
    1. Oi stilig 🙂 Men som du sier, det blir som å banne i kirken 🙂 Min datter samler på disse og kjøper dyre fra utlandet 🙂
      Ha en strålende helg
      Klemmer

    2. Utrolig artig etasjefat 🙂
      Er imponert over din kreativitet! Jeg hadde aldri i verden kommet på å se muligheten en gang. All ære til deg 🙂
      Ha en utrolig flott søndag! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg