Minner om giveaway med trekkning i dag!

I samarbeid med Koalaplan har jeg gleden av å kunne gi bort dette fine byggesettet til en heldig vinner.

Settet er i en nydelig rosafarge, men liker du ikke fargen er det bare å spraye det med spraylakk i den fargen du liker best. Det har jeg gjort med det rosa settet øverst *hihi*

Diamantborr og kjeramikkborr følger også med, så da er det bare å samle sammmen noen flotte asjetter, fat og kanskje en kopp.

Dette er til mitt nyeste prosjekt. Jeg titter alltid etter fine asjetter og fat da jeg er innom bruktbutikker og loppemarkeder.

*HER* kan du se en beskrivelse av hvordan du bygger ditt personlige og unike etasjefat, og hvis du trenger litt mer inspirasjon kan du ta en titt på facebooksiden deres som du finner  *HER* 

Koalaplan har et spennende vareutvalg. Er du som meg, og synes det er gøy å lage dine helt spessielle og personlige ting anbefaler jeg deg virkelig å ta en titt.

Til slutt et bilde av enda et av mine etasjefat som du også kan lese mere om *HER*

Hvis du har lyst til å delta kan du lese mer her→ giveaway ← Trekkningen skulle egentlig være i dag, men siden jeg har vært så heldig å ha bursdagsgjester her hele kvelden, utsetter det til i morgen tidlig. Da får jeg brukt kvelden sammen med de store barna mine og flere av dere får anledning til å være med.

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

#konkurranse #giveaway #byggesett #koalaplan #diy #gds #sds #interiør #blogg #hobby #etasjefat #gjenbruk #interior #redesign
#konkurranse #giveaway #byggesett #koalaplan #diy #gds #sds #interiør #blogg #hobby #etasjefat #gjenbruk #interior #redesign #interiør #hobby #tips
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg