Mitt nymalte kjøkken

Ja nå har jeg malt kjøkkenet. Da vi flyttet inn malte jeg alt eggehvitt. Jeg tenkte at det var et godt utgangspungt, for det tar alltid litt tid før man får bodd seg til.

Men nå kjente jeg at det var nok. ALDRI mer eggehvit *hihi Jeg som til og med har bestemt meg for å aldri si aldri. Men eggehvit ble rett og slett for gult synes jeg. Så det sto mellom hvitere, eller kline til med en farge. Da ble det FARGE *hihi*

Hvis stueveggen (den turkise) er blågrønn vil jeg beskrive denne fargen som grønnblå. Vi har åpen løsning mellom stue og kjøkken, så de to fargene møtes ved stueveggen.

Da jeg først skulle male, passet jeg også på å sparkle alle hull, så da malingen var tørr kunne jeg begynne helt på nytt.

Det fine pippisitatet mitt ble desverre ødelagt, men det har kommet opp mye annet fint. En krydderhylle som var brun ble først sprayet med to forskjellige blågrønne farger, men dagen etter tok jeg den med meg ut igjen og sprayet den rosa.

Denne uken laget jeg også solspeilet, og det ble prikken over i´en på den nye veggen synes jeg. (trinn for trinn beskrivelsen finner du her) Den skjønne kyllingen på bordet kom lykkeiten stolt hjem med fra barnehagen i går. Jeg vet ikke hvem som er mest stolt jeg, lykkeliten eller jeg *hihi* Jeg synes det er så koselig å fylle hjemmet med barnas små og store kunstverk.

Jeg var veldig usikker til å begynne med, men nå har jeg landet på at jeg synes fargen er  fin. Jeg vet også at skulle jeg bli lei, er det bare noen få timers arbeid å forandre igjen. Som du sikkert har forstått er jeg veldig glad i å male og da er det jo bare gøy. Ikke koster det mye heller. Noen elsker sko, vesker og klær, men jeg synes det er mye mere stas med et nytt malingsspann eller en sprayboks *hihi*

Til slutt  vil jeg si tusen, tusen takk til alle dere som titter innom meg og min kreative verden. Jeg setter utrolig stor pris på dere og alle de koselige kommentarene dere legger igjen her hos meg.  

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #oppussing #kjøkken #fargeglad #colorlove #fargergjørmegglad #fargerikinspirasjon #handywoman #inspirasjon #englaskreativeverden #mintgrønn #gjørdetselv #doityourselfe #instagram #gjenbruk #facebook #bruktfunn #diy #solspeil #bildevegg
10 kommentarer
    1. Kjempefint, og jeg trur jaggu jeg må prøve meg på et slikt speil en dag altså 😉 Har sett det før på andre sider, men nå fikk jeg liksom skikkelig lyst 😀

    2. du er bare så utrolig kreativ at det er helt sprøtt….eg sku gjerne hatt din innstilling og *bare malt* -desverre er eg elendig på maling og tåler litt dårlig maling
      Før likte eg godt å tapetsere,men er litt vanskelig alene 🙂
      klemmeingene <3

    3. du har et utrolig koseligt kjøkken,og så fint som det har blitt da 🙂 skulle ønske jeg også hadde litt dilla på maling,da hadde mitt kjøkken også fått en omgang,men først må gammel tapet av og ny som er beregnet på maling opp så det får vente litt til 🙂

    4. Du er verkeleg ein fargesprakande, gledesspreder Engla ! Er innom deg ofte i full fart ,fylgjer med på facebooksida og får oppdateringar der. Lite kommentarar frå meg men, men.. Du veit korleis det er, kvardagen flyg avgårde. Spes.no når eg er student. Og har kvalp, som ikkje er so liten lenger. Er verkeleg vakre, glade fargar du omgir deg med. Til å bli glad av. Sprekt gjort ! Ha ein fin torsdag no ! Klem klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg