Kanelboller i hjerteform (oppskrift følger også)

For noen uker siden kjøpte jeg denne fine hjerteformen. Jeg satte meg som mål å bruke den hver helg. Enten til å lage mat eller kaker i.

Tidligere har jeg laget sjokoladekake, boller, rundstykker og pizzaznurrer.

I dag ble det kanelboller. Grunnoppskriften min finner du *HER*

Jeg bruker den samme oppskriften til boller, skoleboller og kanelboller. En posjon ble nok til et fult brett med kanelboller i tillegg til hjerteformen.

Lykkeliten ville ha gul glasur på og du kan jo bare gjette hva han spiste….bare toppen *hihi*

Har du noe tips til hva jeg kan lage neste helg?

Til slutt vil jeg bare si tusen takk for alle koselige kommentarer. Det er desverre ikke alltid jeg får svart, men jeg kan love at jeg leser alle.

Tusen takk for at du titter innom

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla 

#gjærbakst #kanelsnurrer #hjerteformet #hjerteform #bake #hjemmelaget #morshjemmelagde #englaskreativeverden #lykkeliten #oppskrift #boller #skoleboller #kanelboller
11 kommentarer

Siste innlegg