Pyssel, perling og Pippi

Grønt har jeg ikke malt med på mange år (bare en sprayboks,.. eller to…) Men på fredag kjøpte jeg inn en herlig grønn maling. Pippiputen laget jeg til ei venninne i går og siden den passet fint til alt det andre grønne måtte jo Pippi være med på et bilde.

Jeg holder på litt på rommet til lykkeliten. “Temaet” på rommet hans er bondegård og da må han jo ha litt grønt på bondegården sin *hihi*

Så på kveldene i helgen har jeg malt litt. Men dagene har vi blant annet brukt til aking, perlig og bursdagsfeiring. 

Denne gangen måtte vi prøve oss på en traktor også. Den skulle selvfølgelig ha vært grå, men turkis er helt greit synes jeg.

Her er litt av det vi har perliet tidligere. Før jul perlet jeg også adventsstake og juletre som du kan se her *HER*

Har du hatt en fin helg?

Hvis du ikke allerede gjør det er du hjertlig velkommen tit å følge meg på facebook Englas kreative verden og på instagram @englaskreativeverden 

Der oppdaterer jeg daglig med gjør det selv tips og bilder fra min fargerike og kreative verden.

Tusen takk for at du titter innom 

Håper du koser deg og har en fin kveld.

Klem  fra Engla

#gjenbruk #perling #turkis #perler #hama #hamatractor #perlettraktor #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #traktor #mammablogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #lykkeliten #skaperglede #mammablogg #barn #lykkeliten #stjerner #hama #pyssel
6 kommentarer
    1. Masse herlig perling 🙂 Og fin blir puten. Klart du må ha litt grønt også. Han får nok et kjempefint rom, verdig en liten fin Lykkeliten, som egentlig er ganske stor 🙂 Kos deg med alle P-ene 😀 Fineste Pippi-Engla <3 Klemmer fra en venn i byen <3 😉

    2. som dere koser dere,hærlig 🙂 det var en glad grønnfarge,å jeg elsker grønnt,en farge som minner om våren når dei første hærlige spirene dukker fram igjen :)) ha en nydelig dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg