Nå er juletrærne ferdig perlet og NYTT dynetrekk er satt på

Jeg har endelig funnet ut at det kan være gøy å bruke strykehjernet, så de siste ukene har det glødet, hihi

Forrige uke laget jeg dette grønne treet, og jeg tenkte aldri mer, for det var faktisk ganske mye jobb. I tillegg var det vanskelig å sette det sammen og noen av perlene datt av igjen.

Men så kom helgen og siden jeg har hvitt juletre her, måtte jeg jo perle et lignende også.

Ostepopp og perler. Gjett om jeg har kosa meg i helgen.

Det er flere som har etterlyst mønster og dette er det jeg kom frem til at passet meg best ihvertfall.

Jeg endret på noen småting fra det grønne til det hvite, så skal du perle deg et tre anbefaler jeg deg det siste. Etter at jeg hadde strøket det brukte jeg saks og klippet litt (bare bittelitt) i midten, sånn at de skulle passe sammen. Jeg anbefaler også å bruke perler av merket Hama. For når jeg gikk over til det ble det plutselig mye lettere og ikke minst mye lettvinnere. Siden de selger poser med en og en farge i, slipper jeg å sitte å sortere også.

Til slutt fredagens ostepoppbilde. Og vet du hva? I går kom det en pakkelapp i postkassen min, så lykkeliten og jeg suste av sted til posten. Det sto ingenting om hva det var eller hvem det var fra, så vi fortet oss hjem for å se hva i all verden det kunne være. Kan du gjette hva det var?

Jeg hadde vunnet et sengesett i konkurransen på Instagram, Jiipiii! 

Hver fredag har jeg tagget mitt ostepoppbilde med #cheezdoodlesslappav og se hvem som like godt tok seg en søndagslur i det nye sengetøyet *hihi* En sliten liten gutt som sover midt i den største cheezdoodlesposen.

Håper din helg har vært fin.

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #adventsstake #turkis #advent #jul #diyadventsstake #diyadventslys #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #perling #mammablogg #barn #lykkeliten #stjerner #hama #pyssel #cheezdoldles #ostepopp #konkurranse #juletre #perletjuletre #diyjul #diyjulepynt #sonyangel
7 kommentarer
    1. artige juletrær,kan tenke meg att du har kost deg ja :)og jammen har du fått levande lys i staken din :))ellers må jeg si gratulerer med premien,ingen tvil om hvem som vil ha det sengesettet nei hi hi

    2. Så artige perletrær :)..har stryki noen perlebrett i åras løp i barnehagen..men disse var jo litt mer avanserte…:)…synes du stadig vinner en eller annen kreativ konkurranse jeg…vel fortjent <3

    3. Gratulerer med premien. Litt kjekt å ha noe som ikke alle har, og det ser ut til at Lykkeliten syntes det var både mykt og deilig, siden han sovnet på sofaen. Herlig 🙂

    4. Så herlig bilde av gutten i posen 😀 Moro at dere vant, men så er dere de vi vet om som liker denne snacksen best.
      Juletreet ble kjempefint. Jeg og Emma har laget endel juletrepynt med perler før om årene, nå har hun lagt bort perlene en stund og driver heller med strikk 🙂 Er koselig å sitte sammen og lage ting.
      Ha en finfin kveld snille gode Engla
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg