Poul Pava har invandet hjemmet vårt..!!!

Nå er sofaen full av puter. De siste dagene har jeg laget maaange nye puter. Alle har Poul Pava motiver foruten en, og det er gråtassputa til lykkeliten.

Det startet med at jeg så ei pute på instagram som jeg likte så godt, men jeg klarte ikke å finne ut hvor den kom fra. Etter å ha søkt på nettet og spurt i forskjellige buttikker uten hell, var det bare å brette opp ermene og lage selv… *hihi*

Resultatet ser du her:

Både lykkeliten og jeg elsker de nye putene. I dag har han vært hjemme fra barnehagen og jeg kan jeg love deg at de har ligget alle andre steder enn i sofaen..for puter er gøy! *hihi*

Tidligere har jeg bl.a laget Gråtass t-skjorte som du kan se *HER* og Gråtassputa som du finner *HER*

TUSEN TAKK  for at DU  titter innom meg og min kreative verden 

Håper DU koser og og har en fin kveld!

 

Klem  fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #interior #interiör #diy #doityourself #Kay #gråtass #stue #inspirasjon #lykkeliten #instagram #englaskreativeverden #mamma #diypute #instagram #facebook #gråtasspute #hobby #barn#mammablogg #poulpava #pava #Poulpavaputa #design #kunst
12 kommentarer

Siste innlegg