DIY – T-skjorte med Gråtass

Da lykkeliten tok formiddagsluren sin i går laget jeg denne t-skjorta til han.

Først printet jeg ut gråtassen på et transferpapir (kjøpt på Clas Ohlson)

La det med printen ned mot t-skjorta

Brukte strykejernet for å hefte transferpapiret til t-skjorta. 

Lot det avkjøle seg ett par minutter og sim salabim – NY gråtass t-skjorte til lykkeliten ♥

Hva synes du?

Har du prøvd noe lignende?

Ikke nok med at han fikk Gråtass på t-skjorta, i går kveld fikk jeg tak i en gråtass traktor tl han også.

Gjett om lykkeliten var glad og fornøyd da han våknet og fikk se dette utenfor vinduet :)♥

Nå skal jeg ut å rive filler og nyte solen 🙂

Har du noen planer for dagen?

 

 

Ønsker deg fortsatt fin dag !

Klem fra Engla♥


 

 

10 kommentarer
    1. Dette er moro, jeg laga puter til hele hurven med bilde av seg sjøl på til jul.
      T-skjorta ble kjempefin, regner med at Lykkeliten syntes det også 🙂

    2. Hanne: Så koselig da 🙂
      Det blir nok noen gaver med transfeer herfra til familie og venner også 🙂
      Lykkeliten digga t-skjorta,, så den hadde han på seg da vi var ute og spiste og så på borgertoget i går 🙂

    3. dette var en flott tskjorte,har sett slike før men det blir noe annet når en bruker yndlingsmotivet til vesleprinsen :))
      Jeg våknet uten en eneste plan for dagen,men jammen ble den aktiv i dag også 🙂

    4. Høres jo så enkelt ut!! Mulig jeg kan kjøpe sånn og la Emma lage trykk til skjorter og puter 🙂
      Tusen takk for ide!
      Denne gråtass t-skjorta var kjempetøff da. Tipper den blir vanskelig å få av ved leggetid 😀
      Ha en strålende kveld kreative Engla <3

    5. Fru Stussli: Tusen takk 🙂
      Det er veldig enkelt og greit å lage og selvfølgelig ekstra gøy hvis barna selv får velge motivene 🙂

      Ha en superfin dag kjære Bente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg