En skikkelig innekosedag..

I dag har lykkeliten hatt fri fra barnehagen. Mens det sprutregnet ute i formiddag satt vi inne og perlet. Det er så koselig å sitte inne og høre at regnet trommer ute.

Men små barn i hus kan jeg endelig begynne å perle igjen også , *hihi* 

Det er alt for mange år siden sist…og jeg synes det er kjempegøy. Så jeg fortsatte etter at lykkeliten sovnet også.

Disse perlene er litt små for lykkeliten enda, så han bruker noen som er litt større. Men han hjelper gledelig mammsen innimellom også.

En deilig dag sammen med lykkeliten.  Bare det å kjenne denne lille hånden i min. Jeg er så takknemlig over å få være mamma. Barna mine er det som betyr aller mest i livet mitt. De to største har forlatt redet, men barna mine er de som gleder meg mest. Jeg er utrolig stolt over å få være mamma til tre herlige barn. To gutter og ei jente.

Nå er lykkeliten i seng og jeg skal innta sofakroken.

Minner om GIVEAWAY hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#mammablogg #mamma #lykkeliten #perling #perler #ugle #perleugle #diy #gjørdetselv #kjærlighet #barn #hobby #mammalivet #hverdagslivet #innekos #interiør
7 kommentarer
    1. Åhhh, husker perling, det var koselig 🙂 Har fått et lite barnebarn nå, så det er sikkert ikke mange år før jeg kan starte opp med perlig på nytt 😉 Attpåklatten min er 15, og perler ikke lengre ;)))

    2. Det var noen fine ugler <3 SKikkelig fargerike og koselige 🙂 Tenker dere har kost dere ja, bare du og Lykkeliten. Så kos med noen sånne dager. Det bildet med hendene sier alt <3 Stor klem til deg min venn <3

    3. Mye fint du kan lage av perler. Ungene her perlet figurer i haugevis som jeg måtte stryke. Når mine ble for store til dette tok jeg med meg en del tusen perler til jobben. Der går de unna hos de større barna, mens de minste bruker de litt større perlene. Vi er heldige vi som har barn å være stolte av og glade i. Mine tre er store, men de bor i hjertet likevel <3

    4. Ingenting er som å sitte inne med noe varmt i koppen og høre på været som raser utenfor. De uglene er jo bare superfine og en slik lubben nydelig barnehånd i mammas <3 sukk
      Foresten den skåla du har lysene i ser nesten ut som snooop :DDDD Herlig Ha en riktig så fin kveld kjære Englavenn <3 Klæmme 🙂

    5. god morgen.Hørtes koselig ut å kunne hygge seg inne med minsten :)) husker hvor godt jeg også syntes det var å hygge meg hjemme med barna da dei var små:))ønsker deg en fin dag i dag også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg