Enda flere nydelige kruseduller signert Lady August – GIVEAWAY

Nok en gang har jeg gleden av å kunne gi bort en nydelig krusedull signert Lady August.

Selv har jeg kjøpt fire forskjellige, og ELSKER dem. Kunstneren er verdens flinkeste Lady August med bloggen ladyaugust.blogg.no Det var på bloggen hennes jeg fikk se de nydelige krusedullene.

“En liten ting for en…kan være den mest verdifulle skatt for en annen”

Disse fire er alt oppe på veggen min, og den siste krusedullen signert av Lady August kan også havne på veggen DIN.

For å delta på denne giveawayen må du følge 

Englas kreative verden og Lady August på facebook.

 

Tusen takk til fineste Lady August ♥ KEEP UP THE GOOD WORK!

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#shopping #LadyAugust #krusedull #bilde #tegning #giveaway #konkurranse #englaskreativeverden #facebook #instagram #kunst #facebook #englaskreativeverden
13 kommentarer
    1. Jammen flaks jeg har så mange av krusedullene hennes fra før 😀 For jeg har jo ikke Facebook, så da hadde det blitt dårlig med LIKING der jammen meg 😀 Men jeg har de fra før, de fleste 🙂 Elsker dem. Har kopper i massevis også jeg 🙂 Kos deg med onsdagskvelden Engla min venn <3 KLemmer på alle kanter <3

    2. dette er jeg gjerne med på, følger allerede både deg og Lady August jeg da, og er så heldig at jeg har tre stk kruseduller på veggen min, og denne siste her, er en av de jeg ikke har 😀 ønsker meg, ønsker meg og atter ønsker meg 🙂 bare elsker disse herlige krusedullene, jeg blir rett og slett så glad når jeg ser på dem 🙂 ha en fortsatt knakende fin kveld 🙂 Klem

    3. Disse krusedullene er aldeles nydelige! Så enkle, men samtidig så uttrykksfulle! Liker både Englas kreative verden og Lady August på Facebook – man kan da ikke la være å like slike kreative mennesker 😉

    4. Hadde ikke hatt noe i mot en krusedull på veggen altså. 🙂
      Følger dere begge to på facebook.
      Ha en fin dag! 🙂

    5. Deg følger jeg allerede og pga det så fant jeg de herlige krusedullene også. Det er godt å ha små lysglimt i hverdagen. Takk til dere begge.

    6. Ååå disse krusedullene er bare så nydelige, i all sin enkelhet! Jeg har noen her hjemme, men jeg tror aldri man kan få for mange, for de gjør meg så glad. Skjønne tegninger med verdens koseligste og sanne ord 🙂

    7. Har gått til anskaffelse av to flotte Kruseduller, og kunne absolutt tenkt meg fler. Fantastiske kruseduller og ord som gjør dagen. Inspirerende og flotte Lady August 🙂 Følger også Englas flotte farge påfunn, gjenbruk og andre inspirerende skriblerier 🙂 Dog litt usikker på om hun ser det jeg skriver – og konkurranser jeg deltar i 😉

    8. Kjempesøte kruseduller, og har godt med ledig veggplass. Nå følger jeg dere begge på FB.
      Hilsen Hege

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg