Me – Handy WOMAN..!!!

Ja dette er hva jeg kaller en handy-woman, for nå har jeg jammen lagt nytt gulv i gangen her.  Når mottoet er “Dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert” er det i hvertfall litt lettere å prøve nye ting.

 Ok…, jeg trengte litt hjelp med den siste raden…, så da var det godt å ha en snill og hjelpsom nabo.

Men jeg er alikevel veldig stolt over å ha har lagt nytt gulv…nesten helt selv,*hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 I mitt neste innlegg håper jeg å kunne vise frem hele gangen. 

Minner om GIVEAWAY hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August, og på Instagram gir jeg bort dette teppe når 3000 følger Englas kreative verden der. Akkurat nå er det 2997 som følger meg, så vil du også være med i trekkningen er det bare å ta en titt *her*

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Ønsker DEG en herlig mandagskveld!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #oppussing #gang #fargeglad #colorlove #gulv #inspirasjon #handywoman #gulvlegging #englaskreativeverden #gult #gjørdetselv #doityourselfe #instagram #sommerblomster #facebook #giveaway #konkurranse #hekling #kaybojsen #kay #retro
6 kommentarer
    1. Du er kjempeflink!! Legger gulv og greier 🙂 Jeg kan ingenting sånt. Så OM jeg skaffer meg hus, så får du komme å hjelpe oss å legge gulv 😀 Hi-hi. Herlig blir det hos deg. Må få se alt når du er ferdig 🙂 Håper du har en god kveld min venn<3 Klemmer <3

    2. Oi du er tøff altså 😀 og DET liker jeg <3 La et slikt flisegulv i gamlehuset i gangen og det ble bra, morro å klare slike ting helt selv <3 godklæmme og masse lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg