Tøysekoppen Kay – en racer til å hekle!

Her går det unna om dagen…

Først heklet jeg ferdig dette teppet, for når jeg rundet 3000 følgere på Instagram hadde jeg lovet en giveaway der. Det samme gjorde jeg da 3000 fulgte meg og min kreative verden på facebook.


Med nytt gulv i gangen måtte jeg også ha nytt teppe, så med god hjelp fra Kay heklet jeg et til på søndagskvelden også. 

Han er en ordentlig tøysekopp, men det blir alltid bra til slutt.

Hmm, gangen er liten, men dette ble vel litt snaut, så vi rundet av med en fargerik kant. 

Et søtt lite teppe i var søte lille gang..hihi

Hvis du også har lyst til å hekle deg et teppe, finner du min trinn for trinn heskrivelse *HER*

Nå står en ny og ubrukt dag for tur og jeg ønsker deg en herlig høstdag!

Minner om GIVEAWAY hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August, og på Instagram gir jeg bort teppe i kveld, for nå er det 3018 som følger Englas kreative verden der. Vil du også være med i trekkningen finner du meg på @englaskreativeverden

Klem  fra Engla

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #giveaway #inspirasjon #craft #recycle #maling #turkis #diy #diyteppe #diyragrug #instagram #høst #hobbyblogg #kay #kaybojsen
11 kommentarer
    1. Herlige ryer. Jeg skal i gang med fortsettelsen på en her… Og den tror jeg at jeg skal gi bort…Som de andre 😀 Moro å hekle sånne, hvis man har fine farger 🙂 Dine blir så fine og jevne og ingen løse “flipper” ….syr du dem inn? Så moro at du har så mange på Instagram nå da…går de inn fra Instagram og til bloggen din også tror du? ALtså er det et bra sted å ha linking inn til bloggen også? Lurer på å ha Instagramkonto selv nemlig.. Ha en fin kveld min venn <3 klemmer <3

    2. fruensvilje: Tusen takk kjære Connie <3
      Ja den kanten gjorde liksom hele teppet 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt <3
      Klem fra Engla

    3. frodith: Tusen takk fineste frodith <3 Ja nå hekler jeg i vei her, for jeg har så mye filler 🙂
      Jeg klipper ikke bort snippene, men bare dytter de inn sånn at alt skal se fint og flott ut, hihi
      Hmm, instagram ja...det jeg kan si er at man blir litt hekta, og for å være helt ærlig tror jeg faktisk at mange ikke titter på bloggen. Netopp fordi de får bildene der. Men de gangene det er noe ekstra titter de nok inn her også. Sånn som da jeg viste min nye stue 🙂
      Det som er så gøy med insta er at du får et bedre innblikk i bildekvaliteten, for folk gidder ikke å trykke liker på et bilde de ikke liker, så jeg tror jeg har lært mer om det å ta bilder etter at jeg startet der.
      Jeg anbefaler deg vrkelig å prøve vennen!
      Ønsker deg en riktig god natt <3
      Nattaklem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg