September – full av oppussing og gjør-det-selv prosjekter!!!

Det startet med den gule kommoden,

og enda en…

Gangen ble ny…jeg manglet bare gulvlistene og de kom på igjen i dag.

Litt billedkunst…

“Ny” stumtjener..

Mange ting ble nye med spraylakk,

Et nytt teppe ble heklet,

En krakk fikk makeover…

Sist men ikke minst, lykkeliten ble tre år og det ble jo feiret med brask og bram i mange dager.

En måned fylt av kreative sprell, det er det ingen tvil om. Det er gøy å se tilbake på det sånn, for da ser jeg hvor mye jeg egentlig har gjort.

(og enda er ikke dette alt…) *hihi*

Ønsker DEG en superduper høstkveld!

Minner om GIVEAWAY hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Klem  fra Engla ♥

#interiør #interior #interiör #oppussing #fargeglad #colorlove #spraymaling #inspirasjon #gjenbruk #spraylakk #maling #turkis #diy #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #blomstervase #kommode #gul #retro #gangen #hobby #mydesign #farger #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #bruktfunn #gulterkult #pyssel #instagram #facebook #bursdag #barnebursdag #mamma #mammablogg #retro
9 kommentarer
    1. Er så fint hos deg atte .-) Jeg gleder meg også MASSE til å se den fine veggen din. Du holder vel på for fullt eller? 🙂 Det er deilig med så mye farger og glede Engla. Stor klem til deg min venn <3

    2. Nydelige ting du lagde i september. En gul og blå måned 🙂 Litt svensk 😀
      Den kommoden din er sååååå flott <3 Gleder meg til å se hva oktober bringer hos kreative Engla!
      Ha en finfin oktoberkveld
      Mange klemmer

    3. frodith: Tusen takk vennen <3 I morgen tror jeg at jeg bare MÅ vise frem den nye stuen min 🙂
      Jeg er ferdig med malingen der, men har ikke fått på plass alt igjen enda 😉
      Ønsker deg en herlig kveld videre!
      Klem til deg fra meg <3

    4. Fru Stussli: Tusen takk kjære Bentevenn <3
      Ja her er det svenske dager 😀
      Den øverste kommoden her og det aller første gule eg malte er jeg veldig fornøyd med.
      Gleder meg til å vise frem gangen hvor den ene står 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

      Klem fra Engla

    5. Jeg har sendt deg en sms Engla-mor 😉 Om bildet. Om du kan sende det på mail, fra mobilen,og sende det som vedlegg, er det best 🙂 Da blir det ikke kornete <3 Ja, jeg MÅ få se veggen snart, gjerne LIVE 😀 Klemmer <3

    6. frodith: Skal prøve å få sendt deg på mailjeg vennen <3
      Og du er hjertlig velkommen hit når det måtte passe for deg 🙂
      Klemmer på vei

    7. Jammen har du vært flittig med malerkosten. Her bare utsetter jeg sånt, til en dag det passer bedre…Og fargene er ordentlig spreke, til å bli glad av. Gleder meg til å se den “nye” stuen din også <3

    8. wow du har vært superbizi i september 😀
      Eg flyttet i hele halve september syns eg -føler ikkje at eg ahr gjort noe annet enn å jobbe og flytte hahaha
      nattinatt klememeting fine du <3

    9. Oi jammen er du produktiv ! Og jammen er det fint og fargerikt <3 Jeg har så mye jeg skulle ha gjort men dagene strekker liksom ikke helt til. Kanskje jeg får unna noe i oktiber 🙂 Har masse låtjobbing og men jeg har fått laget 3 par tøflingser da og de ble supergode 😀 Ha en fiiin fargerik dag fineste Engla <3 klæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg