FALL IN LOVE…

Jeg elsker høsten og dens farger. Det er så vakkert og når solen skinner blir det ekstra fint.

Men enkle midler kan man også ta med seg høststemningen inn. Tomme glass, litt hamptråd og noen blad blir fort til stemmningsfulle lykter.

Med disse lyktene deltar jeg i BoligPluss utfordringen: Vis oss din DIY-idé

Her kan du se alle bidragene og stemme på din favorit http://boligpluss.no/contests/215

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden.

 Ønsker DEG en fin kveld videre!

Til slutt vil jeg minne om GIVEAWAY hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Klem  fra Engla ♥

Min facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#gjenbruk #høst #høstblader #diy #doityourself #interior #interiør #interiör #gjørdetselv #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #utfordring #konkurranse #giveaway #pyssel #instagram #facebook #englaskreativeverden
8 kommentarer
    1. Herlige høstbilder, det er SÅ fargerikt og fint ute nå 🙂 Jeg har bare vært inne i dag. Er litt smådaff i både kropp og humør om dagen… Men tegne og knipse bilder er morsomt uansett 🙂 Og det blir jo så herlig med sånne lys inne, med sånne blader på 🙂 Håper du blir med på Høstutstillngen Engla <3 Frist 5. oktober 🙂 Håper du har hatt en herlig dag ute med Lykkeliten 🙂 KLemmer til deg min venn <3

    2. Nydelig og enkelt! Skal ikke mye til liksom før du har den vakreste lysestaken <3 Flinkeste kreative Englavenn <3
      Ønsker deg en strålende start på den nye uka.
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg