Husk å plukke høstblader!

Her viser september seg fra sin beste side i dag. Med duggvått gress og sol fra skyfri himmel.

Selv om jeg skulle det var sommer året rundt, må jeg si at jeg elsker høsten og dens nydelige farger. Alle årstidene har sin sjarm, men høstens vakre farger er det lite som kan måle seg med.

(disse to bildene er fra i fjor, men fargene har så vidt begynt å komme her nå)

Jeg maler, maler, maler og maler om dagen, men ville titte innom og minne om alt det vakre man kan lage med høstløvet. 

Disse lyktene har jeg laget massevis av og jeg elsker den lune stemningen og det flotte skinnet de gir.

Har du også lyst til å lage sånne finner du min trinn for trinn beskrivelse *HER*

Jeg har flere ideer til hva man kan bruke løv til, så min oppfordring til deg i dag er “ut å plukke høstløv. Kanskje noen kongler også, før det er for sent”


I går når vi var på skogstur plukket vi også med oss en skål med tyttebær, så i dag skal jeg for første gang lage tyttebærsyltetøy*hihi*

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden ♥**

 

Ønsker DEG en superduper høstdag!

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle”

 

Klem  fra Engla ♥


Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

#høst #høstblader #diyhøstblader #diyleaves #hobby #kreativ #giveaway #konkurranse #interiør #diylyslykt #diyhøstlykt #tyttebær #natur #selfie #høstdag #tips #diytips
13 kommentarer
    1. Vettu hva eller Engla, det kommer mer sommer så jeg over 20 grader så da kan man ta frem sommerparasollen igjen 😀 Nydelige lykter 😀 Ha en fiiin mandag <3 godklæm 🙂

    2. Helene: Tusen takk Helen <3
      Bildene er fra i fjor, men plutselig er høsten også over, derfor tenkte jeg det var lurt å tipse i dag 🙂

    3. ladyaugust: Jiipiii! Det høres fantastisk ut! Tenk å nyte høstens farger i 20 varmegrader da, det må jo virkelig bli perfekt 🙂

      Fin mandag til deg min venn!
      Go`klem til deg fra meg <3

    4. Det er deilig om høsten med alle fargene, men jeg har ikke sett så fine farger her ennå, må nok vente litt. Jeg skal ta fram solkjolen bittelitt igjen, noen dager. Og SÅ er det tid for tunikaer og strømpebukser 😉 Håper du skal lage noe godt med tyttebærsyltetøy til 🙂 Godklemmer på vei til deg min venn <3

    5. Så fine bilder av deg! Jeg har ikke helt fått med meg at høsten har kommet i gang allerede, får prøve å få tatt meg en tur ut snart.
      I går kom sønnen med ett ødelagt sengetøy og jeg tenkte på deg og de fine teppene dine. Jeg skulle så gjerne ha heklet, men har ikke krefter til det nå. Isteden dyppet jeg en firkant av det i betong og lagde en blomsterpotte, ble bra det også.
      Måtte september by deg på gode farger, på alle måter!

    6. godt bildene var fra i fjor,ellers hadde høsten kommet litt for fort hi hi,men du så vakre bilder da 🙂
      Kongler plukket jeg i går,blåbær og tyttebær også,ikke noe smaker bedre enn det en høster selv.Tyttebærsylte er superdeilig ilag med banan i blødtkake,det er helt nydelig til alle typer kjøttmiddager og det er friskt på brødskiva:)) kos deg med bæra og så er jeg spendt på ditt nye maleprosjekt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg