DIY – med høstens fargesprakende blader

Først vil jeg starte med å takke for alle de koselige kommentarene og gode tipsene jeg fikk i dette innlegget som jeg skrev tidligere i uken, for som sakt holder jeg på å forberede bursdagsfest.

Samme dag kom jeg på at jeg kanskje hadde spart på noen høstblader fra i fjor og etter å ha endevendt kjøkkenskapet fant jeg jammen posen med det rare i.

Så i dag var det frem med blader, glass, hyssing og saks.

Ja for det er faktisk ikke mere som skal til.

Finn ut hvordan du vil ha bladet, snurr en hyssing rundt det, knyt en sløyfe og klipp av resten av hyssingen.

Lyslykt gjort i en fei.

Lettvindt, gøy og utrolig dekorativt.

Nesten gratis er det også.

Gjennbruk er gøy!

Enda en ting å huke av som ferdiglaget til bursdagsfeiringen.

Har du gjort noe kreativt i dag?

 

Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← 


#DIY

#interiør
18 kommentarer
    1. Så flott dette ble. :o) Jeg har bare lukt i jungelen (les: nedre del av hagen). Men nå er jeg snart helt ferdig. Sannsynligvis siste gang i år dette her. Åja, aller først fikk jeg gjort litt kreativt også, sydde på perlene rundt kanten på dåpslua. Og den ble kjempesøt!

    2. bentemay: Tusen takk <3 Ja gjenbruk er gøy g føles mye bedre enn å kjøpe alt nytt.
      Det er alt for mye som bare brukes og kastes som det er, men disse glassene kan brukes igjen og igjen 🙂

    3. Det Lilla Huset i Skogen: Tusen takk kjære deg, det er først når mørket senker seg at de kommer til sin rett, så det spørs nok om jeg må ta noen stemningsbilder i kveld også 🙂
      Håper du får en riktig fin kveld <3

    4. Marit: så flink du er, jeg leste innlegget ditt og ble neste liten bare ved tanken på alt det du har å styre med om dagen 😉
      Men det blir nok bra skal du se og av erfaring vet jeg at dagen er over på ett blunk og du sitter å lurer på hva du egentlig stresset så veldig for 🙂
      Lykke til med den lilles store dag <3
      Tusen takk forresten 🙂

    5. KJempefint med de bladene 🙂 Herlig og kunne feire høsten litt også samtidig med 40 år 🙂 Det ble skikkelig stemningsfult. Jeg driver og prøver å finne ut av det med vesken med boksåpner, men klarer det ikke helt ennå :-/ Må hekle litt i stedet for, blir frustrert.. Ha en fin kveld snupps 🙂 Klemmeflatklemmen <3

    6. fruensvilje: Tusen takk kjære deg , ja jeg håper det blir stemning rundt bordene ihvertfall 🙂

      Ja med 13 tonn stein kan man sikkert finne på det utroligste 😀

    7. frodith: Tusen takk <3
      Ja ikke sant 🙂
      Håper du finner ut av veskeprosjektet di, noe jeg er sikker på at du klarer utmerket fint 🙂
      Sovegodtnå også kommer en ny dag med nye muligheter når du våkner 🙂
      Nattaklem til deg fra meg <3

    8. Så utrolig søte! Nå vet jeg hva jeg skal bruke alle disse barnemiddagsglassene til! Hee. 🙂 Jeg har også vært kreativ i dag, malt på lerret og akvarell, ble veldig fornøyd. 😀
      Bilder ligger ute på bloggen min om du vil se. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg