Til Sverige for å hamstre spraybokser..! (noe nytt på 1-2-3)

Noen drar til Sverige for å fylle kjøleskap og fryser…, men jeg, jeg fyller opp med mere G U L T, *hihi*

Klart jeg handler selvfølgelig både mat og godis også, men jeg elsker denne gulfargen og den har jeg ikke funnet maken til i Norge. Prisen passer også perfekt, for den er minst like bra som andre sprayer, men koster bare 39,- svenske kroner.

I dag har jeg sprayet en potte som jeg fant på bruktbutikken til 1 krone. 

Som slabim, ny potte til 40 kroner og enda har jeg masse spray til overs, *hihi*

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn← Fristen for å sende inn ditt bidrag er 17 august.

Minner også om  giveawayen hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en herlig kveld!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

 

#gjenbruk #spraylakk #gul #blomsterpotte #eføy #interior #interiør #interiör #sverige #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing
20 kommentarer
    1. åååh for en deilig gulfarge!!! elsker gul og feirer faktisk påske i 4 uker he he.. men stilig med gult hele året 🙂 Billig i Sverige da, hvilken butikk? jeg skal i alle fall kjøpe det neste gang!!

    2. Herlig!
      Jeg som nærmest bor på grensen ante ikke at spraymaling var en sånn harryting 😀 Det skal jeg ha i bakhodet neste gang vi er over 🙂
      Ha en fortryllende dag lille Engla 😀
      Mange klemmer

    3. ladyaugust: Tusen takk fineste Lady <3 Ja dette er superduper billig, også er det den fineste gulfargen jeg har klart å oppdrive 🙂 Fiiin kveld til deg også min venn!
      Englaklem på vei <3

    4. Å jasså du 😀 Så du har begynt å dra over grensa for å smugle spray 😀 Ha-ha…ikke for vin, sprit og tobakk, men lure med deg MAAAAANGE gule spraybokser 😀 Ja, det hørtes lurt ut. Og du slipper vel kvote-regulering der tenker jeg 😀 Det ble en fin potte da 🙂 Så mye fine farger hos deg nå <3 Klemmer godklemmen <3

    5. Fru Stussli: Hihi, ja da lærte du noe i dag også da Bentevenn 🙂 Jeg glemte visst å skrive det, men butikken heter Karlson 🙂 De har ikke noe særlig utvalg, men gulfargen er nyyydelig <3

      Ønsker deg en superduper kveld videre!

      Englaklem på vei

    6. frodith: Hihi, ja siden jeg har sluttet å røke kan jeg jo kjøpe mye annet rart 😀
      Alle måtte innom tollstasjonen, så jeg satt med hjertet i halsen som jeg alltid gjør, men phu..de tok ikke fra meg sprayboksene 🙂
      Gult er kult, så da begynner det å bli riktig så kult her nå altså 🙂

      Håper du har hatt en fin dag <3

      Kos deg og nyt kvelden vennen min!
      Englaklem på vei til deg <3

    7. da skal jeg finne Karlson 🙂 på Nordby kanskkje? eller kanskje i Strømstad? jeg skal Google og finne det, nå skal gamle slitte skatter få nytt liv :)) juuhuu

    8. Elisabeth: Herlig <3 Jeg kjøpte min på Töksfors, men regner med at det er en kjede som finnes på alle harrysteder 🙂 Hvis ikke kan du jo google spraymerket, for det selges kanskje andre steder også 😉

    9. he he jeg fant jeg fant :)) men ikke helt i nærheten av der jeg pleier å dra 😉 kanskje finner jeg noe billig på ebay, rett hjem i postkassa 😉

    10. Og jeg som sprayer gudhjelpemeg alt mulig for tiden! Raser over grensa i morgen den dag, og bunkrer opp – sammen med festkarameller, solbærsyltetøy, og annet billig snadder jeg kan fylle skap og skuffer med 😉 En herlig blogg forresten – ille kos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg