Nydelige kruseduller signert Lady August – GIVEAWAY

I helgen måtte jeg bare bestille meg to kruseduller, for ikke nok med at tegningene er skjønne. Det er også skrevet noen nydelige tekster.

Kunstneren er verdens flinkeste Lady August med bloggen ladyaugust.blogg.no Det var på bloggen hennes jeg fikk se de nydelige krusedullene. 

Når jeg bestilte mine spurte jeg henne pent om hun ville gi bort en krusedull til en av dere og svaret jeg fikk var : “såklart” Så ikke bare er hun superflink, hun er kjempesnill også *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

“Om veien blir for vanskelig og kronglete…setter jeg bare den bakerste foten foran den første”

Disse to er alt oppe på veggen min, og den siste krusedullen signert av Lady August kan havne på veggen.

For å delta på denne giveawayen må du følge Englas kreative verden og Lady August på facebook. 

Tusen takk til fineste Lady August ♥

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#shopping #LadyAugust #krusedull #bilde #tegning #giveaway #konkurranse #englaskreativeverden #facebook #instagram
13 kommentarer
    1. Så lurt 🙂 Lykke til til de som deltar :- ) Jeg er ikke på Facebook, men jeg har 3 kruseduller med de ordtakene på selv, så det gjør ikke noe 🙂 Ja, de krusedullene er så herlig atte, derfor måtte jeg bare ha. Fikk dem når jeg traff Ladyen forrige uke, jeg mangler bare rammer, og jeg ser det blir veldig fint med fargerike rammer <3 Ha en herlig kveld Engla -venn <3 klemmer <3

    2. Kjempefine!! Ladyen er superkreativ <3 Var inne og gikk gjennom bloggen hennes etter at jeg kom fra ferie og det er ikke småtteri hun lager <3 Så du det maleriet hun hadde i dag :-O Sånn ønsker jeg meg!!
      Ha en fortryllende kveld <3
      Mange klemmer

    3. Kjempefine 🙂 Ladyen er bare sååå flink. Og jeg følger selvfølgelig dere begge to på facebook. Hvem vil ikke vinne en flott krussedulle fra flinkeste Ladyen, sånn ønsker jeg meg også 🙂
      natta
      Klemmer

    4. Ja nå følger jeg dere begge på Facebook for jeg vil jo være med. Har fått to i posten denne uken, og kan godt tenke meg fler for de er så fine. Til å bli glad av rett og slett!

    5. For noen flotte uttrykk i bildene, og virkelig ord til ettertanke! 🙂 skulle gjerne hatt alle!!!! Mvh Rikke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg