Nye gamle ting på bordet – gjenbruk er gøy!

Her har det regnet i strie strømmer nesten hele dagen, så da ble jeg ekstra glad når jeg fikk se at de hadde fått inn solsikker på blomsterbutikken her. Jeg elsker solsikker. De lyser opp, nesten like fint som solen *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Husker du dette gamle lysfatet som jeg pusset opp for en stund siden? Jeg malte det samtidig som jeg malte skatollet, så fargen er dempet sort og de små føttene er de gamle knottene som var på kjøpmannsdisken min. De ble sprayet med messingspray og limt fast under lysfatet. 

De gamle lysestakene i messing ble vasket godt og pusset lett før de fikk en runde med kobberspray.

Men det ble jo for kjedelig for meg, så en etter en har fått nye farger igjen.

Jeg elsker spraymaling og muligheten den gir for rask og fin forandring.

“Do what makes you happy” har jeg hørt og farger gjør meg glad *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn← Fristen for å sende inn ditt bidrag er 17 august.

Minner også om  giveawayen hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Ønsker deg en herlig  kveld og håper du har hatt en fin start på uken.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

Min Facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#gjenbruk #lysestaker #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #spraylakk #mydesign #kobberspray #redesign #blogg #kreativ #lysfat #inspirasjon #craft #recycle #mydesign #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #kobber #blogg #messing #fargeglede #konkurranse #giveaway #utfordring #kunst
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg