Med hagen full av hekletepper..!!!

Lageret med tepper var visst større enn jeg trodde…Her er det tepper i alle farger og størrelser fra 70-150 cm i diameter, og i dag har jeg luftet de i sommersolen *hihi*

Jammen bra jeg fikk solgt noen i dag, for da kan jeg tillate meg å hekle litt igjen.

Jeg elsker å hekle disse teppene, og siden jeg hekler med tøyremser, ser man resultatet så fort. 

Ekstra gøy er det å se at mange av dere har blitt inspirert. Har du enda ikke prøvd deg på et teppe, men har lyst til å prøve, finner du min trinn for trinn beskrivelse *her*

Nå er ostepoppen i skåla, lysene tent og jeg er klar for sofakroken.

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn← og giveaway hvor du kan vinne en vakker krusedull signert Lady August.

Ønsker deg en herlig  fredagskveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

Min Facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#shopping #LadyAugust #krusedull #bilde #tegning #giveaway #konkurranse #englaskreativeverden #facebook #instagram #gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #utfordring #inspirasjon #craft #recycle #ostepopp #diy #diyteppe #diyragrug #oppskrift #hobbyblogg #hekleteppe
7 kommentarer
    1. men du HAR jo et i grønntoner jo eller er det feil på fargene på bildet?
      Hva skal du ha for det om det ikkje er av dem du har solgt ?

    2. Mange fine 🙂
      Jeg har også mange liggende og enda lager jeg fler 😀
      Ha en bestilling inne på en nå, må bare finne tid til å rive.
      Hvilken nål bruker du på disse?
      Ha en strålende fredag!
      Mange klemmer til fineste Engla

    3. Du er jammen ett funn innen kreativitet. For noen lekre tepper du lager… Så koselig. Kjekt å følge deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg