Jeg selger mitt største gulvteppe, heklet i lyse pastellfarger.

Dette teppet er det største jeg har laget hittil.

Det var ganske tungt på slutten, men du verden så gøy.

Jeg har vært så heldig å få en del sengetøy fra ett renseri og hadde derfor mange like dynetrekk.

Planen var å hekle sammen alle de som var helt like i dette teppet og ha det under et stuebord.

Til slutt måtte jeg bare gi meg,

for det fine med disse teppene er jo at de kan vaskes i maskin, men blir det for stort får det ikke plass i vaskemaskinen.

Noen av dere har spurt om jeg har tepper til salgs, og det har jeg. Alt for mange, hihi

Men nå har jeg fått lagt ut det første på finn, nemlig dette. Prisen er satt til 600,-

Med sine 152 centimeter ble dette mitt største teppe hittil.

Tidligere har jeg også laget blant annet spisebrikkertøykurver og duker av strimlet stoff.

 

Minner om→ GIVEAWAY ← hvor du kan vinne et nydelig We Positive armbånd i valgfri farge. 

Tusen, tusen takk til alle som titter innom meg her på bloggen og til alle dere som følger meg på Facebook og Instagram♥ Jeg setter utrolig stor pris på dere og det er nettopp dere ♥ 

Ønsker DEG en  superfin dag videre!

Klem  fra Engla♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling #crochetrug #hekletgulvteppe #reuse #rug #heklet #hjemmelaget #håndarbeid #interior #crocheting

#gjenbruk #redesign #DIY #interiør #tips #ideer #hobby #kreativt #teppe #gulvteppe #hekling #crochetrug #hekletgulvteppe #reuse #rug #heklet #hjemmelaget #håndarbeid #interior #crocheting #interiør #finn #giveaway #konkurranse
8 kommentarer
    1. Får håpe du får solgt det da, det hadde bært moro 🙂 Fine tepper, det kan jeg skrive under på 🙂 Håper du koser deg i dag <3 Vi er på landet, snart middag, og så hjem 🙂 Klemmer på vei til deg min venn <3

    2. nydelig teppe,men tror ddet blir for dyrt for meg inkl frakt :/
      Ønsker meg fremdeles et i turkis som vi har snakket om 😛
      utrolig fint :))))
      <3

    3. ladyaugust: Tusen takk kjære deg <3 Strimlene er mellom 1,5 og 3 cm. Har begynt med litt smalere nå, men før var de nok nermere tre. Dette også, men det blir jo så tungt å hekle med...
      Goooodnattaklem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg