Fargeglede på påskens lysfat

Her er det fri flyt av farger om dagen og det er så herlig. Noen blir sikkert svimmel av det, men jeg blir rett og slett  glad. Jeg har utfordret meg selv i forhold til å bruke flere farger og angrer ikke et sekund. Ikke enda ihvertfall *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Spraymaling har jeg virkelig fått sansen for, og bruker det på både glass, plast, metall og tre. Tror det hefter på det meste bare man pusser tingene litt med et fint sandpapir først.

I påsken har jeg planer om å få min elste sønn til å hjelpe meg å spraye sykkelen min. Jeg har tenkt på både gul, lilla og turkis, mar enda ikke bestemt meg for hvilken farge…

Hvilken farge synes du kunne være tøff?

Skulle tro jeg ble sponset av Biltema, men det blir jeg ikke. Jeg har bare blitt veldig glad i den sprayen (frostsprayen jeg bruker er også derfra) Stort utvalg til en billig penge. Rett og slett.

Sånn ser årets påskelysfat ut for øyeblikket, ja for både lykkeliten og jeg omøblerer det titt og ofte. I går plasserte lykkeliten den gule traktoren der bland annet og putene de ligger vel oftere på gulvet en i sofaen*hihi* 

Her er det sånn som det skal være med en tass i huset med andre ord. Er bare glad for at det går an å pynte litt igjen jeg, for det var jo en tid hvor det ikke gikk an i det hele tatt.

Er du glad i å bruke farger?

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg anbefale deg å titte på Leserenes egne “gjenbruks prosjekter”. For der er det masse inspirasjon å hente.

Minner også om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan

Tusen takk for at du tittet innom

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #fargeglede #grønn #interior #interiør #interiör #orange #hobby #blå #mydesign #hobbylakk #rosa #blogg #kreativ #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #mammablogg #mydesign #diy #interiørblogg #påskepynt #lysfat #hjemmelaget #eggeskall #skaperglede #sandkakeformer #fjær #blogg #fastelavensris #påske #påskekos
8 kommentarer
    1. lurer på om eg tåler spraymailing, kanskje ute? tåler ikkje maling inne……unntatt sense
      hmm kan prøve da vet du 🙂
      ble inspirert men eg vil bare ha turkis og grønntoner og kanskje sølv, eg er litt kjedelig 😛
      elsker farger men ikkje alltid i interiør hjemme hos meg

    2. Så mye fine farger Engla, jeg blir glad av farger hvertfall 🙂 Veldig. Og her var det så mye fint nå atte 🙂 Håper du koser deg med søndagen 🙂 Jeg har sendt deg en melding i innboksen <3 Digre klemmer på alle kanter <3

    3. Man blir glad av farger, men jeg er ikke spesielt flink til å bruke det på ting. Det blir mer lys og servietter som får farge etter årstid og humør. Men jeg skal bli flinkere. Har mange stygge messing lysestaker som nok kunne kommet ut av skapende om de hadde hatt en annen farge. Har aldri tenkt på at de kan males før 🙂 riktig god påske til deg, og med små barn i huset så blir det mye ommøblering av ting og tang. Det er jo sånn det skal være i noen år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg