Husker du hekleduklampen som hang til tørk?

Den har jeg helt glemt å vise frem. Jeg lagde den egentlig bare for moro skyld, siden jeg først var i gang og hadde limbøtta fremme.

Først hang den til tørk i to-tre dager. Jeg ville være helt sikker på at limet var skikkelig tørt før jeg tok hull på ballongen.

Etter å ha fjernet ballongen puttet jeg en lyslenke inni den. Her ser du resultatet.

Jeg har den ikke fremme, men det var gøy å prøve. Det ble fint lys og et nydelig mønster rundt den, men jeg har disse to fremme, i tillegg til den jeg har over stuebordet, så det får holde i første omgang.

Men hvis jeg skulle hatt en lampe av hekleduker, tror jeg at jeg ville laget en stor til å ha i taket. For det blir så fine effekter både av hamplampene og disse med hekleduker.

Hvis du har lyst til å lage noe lignende finner du min trinn for trinn beskrivelse *her* og *her*

Ønsker deg en fin kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#lampe #diy #gds #laglampe #hamptråd #trådlampe #homemade #hjemmelaget #kreativ #skaperglede #heklelampe #ballong #blogg # interiør #happylights #oppskrift #hobby #beskrivelse #cottonballslight #light #cottonballs #interior #doityourselfe #hamplampe #hekleduk
12 kommentarer
    1. skal si du er kreativ,virkelig festlige lamper :))det er jo så mange heklebrikker å få tak i til en billig peng på gjennkjøp:))greit å ha litt forskjellig om en har lagerplass,så kan en bytte litt på designet

    2. Hekleduklampene var SKIKKELIG fine, tror jeg likte DE aller aller best 🙂 Ble fint lys ut gjennom hullene 🙂 Så mye man kan lage, det er liksom ikke måte på 🙂 Fint med alle lampene sammen også 🙂 Skal du ha alle selv, eller gir du bort til noen eller selger eller ? 🙂 Jeg hekler en rye til min venninne nå 🙂 Det blir kos 🙂 Hun har bestilt den på en måte 😀 Kosemose <3

    3. hei, så fint de ble! prøvde meg på noen egg ifjor påske men de ble ikke fine 🙁 kanskje jeg burde prøve meg på nytt i år? likte ideen om å ha lys inne! veldig kreativ av deg som vanlig 🙂
      ønsker deg fortsatt en fin – fin helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg