I dag har jeg pusset opp en sliten settekasse

Denne settekassen fikk jeg for en stund siden. Da var den i grunn både sliten og kjedelig, så jeg har brukt litt tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre med den og hva jeg evt. skulle bruke den til. 

I dag dro jeg frem spraylakk, maling og noen fine taperuller og satte i gang.

Jeg prøvde først bare med spray, men fant fort ut at jeg måtte bruke maling også for å få det som jeg ville, så inni har jeg brukt spray og utenpå har jeg malt.

De fine ordene er tapen jeg har brukt.

Orange utenpå og svart inni og hyllen skal jeg bruke til noen av de vakre steinene og krystallene jeg har. Jeg drev butikk i mange år hvor jeg blandt annet solgte nydelige steiner og krystaller og har derfor en fin liten samling selv også 🙂

Her ser du to nydelige engler i bergkrystall. Disse har jeg forresten mange av her, så kanskje det blir en giveaway etterhvert…:)

Men nå skal jeg gjøre noe så kjedelig som å dra frem regningsbunken, for regningene må vel betales denne måneden også.

 

Minner om min giveaway – hvor du kan vinne nydelig putetrekk

Med ønske om en herlig kveld videre!

Klem fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og er du på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#diy #inspirasjon #orange #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #gds #sds #interiordiy #male #washitape #settekasse #upcykling #oppussing #spraylakk #tape #fornye #interiør #interior #krystallengel #engel #bergkrystall
22 kommentarer
    1. Den ble kjempeflott 🙂 og de englene i bergkrystall er bare helt nydelige.
      Nå skal vi pakke og reise i Myrkdalen til snøen 🙂 jeg liker ikke snø, men resten av gjengen vil stå på slalåmski.
      Ha en fortsatt fin kveld.
      Klemmer

    2. Så flott de ble! Jeg har også lyst til å fikse på noe. Har et lite maleprosjekt som venter som jeg kan gripe fatt i. Men begynner jeg på det, er det vel fare for at oppgaven jeg skriver på får lite oppmerksomhet, Så det er kanskje best å vente … Vi får se 🙂

    3. Susns sang og smurferi, fjoll : Tusen takk søta <3 Så bra 🙂 Jaeg har alltid vært glad i fine ord og tekster, så trenden nå passer meg perfekt 🙂

    4. Lisbeth Pedersen: Tusen takk Lisbeth <3 Jeg er "steingal", så samlingen min er egentlig ikke så liten heller 🙂 Har både smaå og veldig store steiner her 🙂
      Kos deg så godt du kan i Myrkdalen og ha en fortsatt fin kveld
      Klem til deg <3

    5. dandilion: Tusen takk 🙂 Ja det er fort gjort å bli revet med når man starter på sånne prosjekter og at man glemmer det man egentlig skulle gjort 🙂

    6. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Det er nok ikke bare der kassene har blitt kastet 🙂 Men du finner sikkert en brukt hvis du har øynene oppe 🙂

    7. Jeg skulle hatt en liten settekasse til alle snøkrystall-kulene mine 🙂 Mye man kan gjøre med litt maling og litt tape, det blir jo så fint 🙂 Og du har noen søte små ting å putte i du også 🙂 Ha en fin kveld min venn <3 klemmer <3

    8. Så fin settekassen ble. Og den passer perfekt til fine steiner! Men kan fort bli for liten tenker jeg. Jeg har også en del steiner, men har dem samlet i en skål, selv om de ikke kommer til sin rett da. Har en steingal svigermor, og jeg tror ingen har fler steiner og krystaller enn henne. Og mange er så fine!

    9. frodith: Ja det skulle du hatt vennen 🙂 Gleder meg til å få den opp på veggen og putte noen av de fineste steinene i den 🙂

      Ønsker deg en god natt søteste frodith <3
      Nattaklem fra Engla

    10. frustrertfrueihouston: Tusen takk kjære deg 🙂
      Jeg gleder meg til å putte noen av de fineste steinene mine i denne 🙂 Jeg har flere puttekasser fulle av steiner, men det er de jeg hadde i butikken, for jeg hadde de i sånne puttekasser for å sortere de forskjellige steinene. Så gøy at du og svigermoren din også er litt “steingale” da 🙂
      Jeg hadde en stor ametystgrotte på 75 kg, men den tok for stor plass 🙂

    11. Å å. Ametyster er nydelige! Og 75 kg det er stort og helt fantastisk! Jeg har hatt noen turer i en steinbutikk i Moss, og på steinmesse der for et par år siden. Har noen saltsteiner med telys i bla, og det er de største jeg har. Men ellers en del små slitte steiner. Liker også å finne litt stein når vi er på ferie, men steinene må “rope” litt til meg. Vet ikke helt hvilken jeg liker best, det kommer litt an på humøret, men blir veldig ofte dratt mot ametyst, så har noen smykker med det i.

    12. Settekassen ble kjempefin 🙂 spray og tape var kjempelurt, har en settekasse som skal få seg en skikkelig makeover 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    13. frustrertfrueihouston: Herlig, da har vi jo en felles interesse da 🙂 Saltsteiner er fine. Jeg solgte også lamper da jeg hadde butikken. Ametyst er nok min favorittstein også. Nydelige og lilla. Jeg har en grotte her nå også, men den er ikke så stor som den andre 🙂
      Kanskje vi må treffes i Moss etterhvert vi da 🙂

    14. Fru Stussli: Tusen takk søte snille Bentevenn <3
      Du er da jammen god og snill da 🙂

      Ønsker deg en superduperfin dag!

      Stoooor klem fra Engla

    15. Monika: Tusen takk kjære deg 🙂
      Ofte er det ikke så mye som skal til. Først tenkte jeg tapet, stoff og lignende, men jeg vil jo at steinene skal komme mest/best mulig frem, så da landet jeg på svart til slutt 🙂
      Tar jeg ikke helt feil, så har kanskje du også noen fine steiner….? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg