Et av ukens bruktfunn

Denne uken har jeg gjort flere gode bruktfunn, bl.a en stol, en lampe og denne nydelige rammen. Stolen og lampa skal jeg vise frem senere. Men rammen har jeg pusset og malt litt på i dag og syntes det var på sin plass og ramme inn de fine rosene mine og ønske dere alle en riktig god helg 🙂

Rosene ble kjøpt på Rema 1000 til kr 59,- på tirsdag og står enda så fint. Hvem sier man må betale masse for å få fine roser?? 🙂

Ønsker DEG en fortsatt fin kveld og en riktig god helg og minner om min giveaway – hvor du kan vinne nydelig putetrekk ♥ 

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#gamleskatter #antikk #roser #roses #ramme #frame #interiør #interior #interiör #gjenbruk #redesign #weekend #helg #bruktfunn #loppis
12 kommentarer

Siste innlegg