Maler med en farge som er til å spise opp

I dag er det maling som har stått på to_do listen min. Jeg har lenge holdt på med spisestuebordet mitt, men ikke klart å falle til ro med resultatet. Ikke har jeg visst hva jeg skulle gjøre heller, før jeg fikk en ide i helgen. Jeg elsker jo denne herlige brunfargen…Fargen heter solid og har fargekode 2363

Den er virkelig helt til å spise opp.

Først var bordet hvit, med drivvedfarget plate, så sandfarget med drivved plate, så ble beina malt med fargen dempet sort og bordplaten grunnet røft med hvit. Siden jeg liktedet hvite så godt har det stått sånn en stund. Det var fint, men da passet plutselig ikke stolene så godt lenger.Det ble rett og slett for mye farger. Jeg er veldig glad i kurvstolene, så de var det ikke noe alternativ å bytte ut, 

Tidligere har jeg malt en fondvegg og et bokbord i samme farge og siden det er åpen løsning mellom stue og kjøkken her blir det nok riktig så fint å ta igjen fargen i bordet.

Jeg tror det vil skape litt mer helhet her.

I tillegg kjøpte jeg også litt mer veggmaling, så nå skal lighetens_styggeste hjørne også males i samme farge.

Forandring fryder og kanskje, kanskje det stygge hjørne blir litt finere nå, hihi

Er du glad i å male og fornye ting selv?

Minner om min giveaway – hvor du kan vinne nydelig putetrekk

Med ønske om en super kveld videre!

Klem fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og er du på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#diy #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #gds #sds #interiordiy #male #bokbord #booktable #upcykling #oppussing #solid #male #fornye #interiør #interior
26 kommentarer
    1. Ååå, det der blir fint vettu 🙂 Den ser ut til å skape sammenheng med det andre i den fargen 🙂 Nam-nam <3 Håper du har en fin-fin dag min venn, jeg koser meg med fri, og skal hekle litt på hestehov-vesken min 😀 Klemmer i bøtterogspann <3

    2. du er flittige og flink,og det blir veldig fint det er sikkert.Male liker jeg nok ikke,mulig det er pga att jeg sliter med nakken,eller så er jeg bare makelig anlagt hi hi

    3. Tar av meg hatten for deg altså, du har ett godt øye og en kreativ hjerne !:) Nydelig farge! Tror den ville passet på soverommet vårt, må bare jobbe enda hardere med å overtale manne til at det bør males 😉

    4. Jeg blir aldri helt fornøyd med malingen min. Lurer på hva jeg gjør feil. Det du maler ser så lekkert ut, ikke hjemmemalt i det hele tatt. Nå har jeg prøvd meg på helkling av opprevet dynetrekk, det blir så fint. Takk for tipset.

    5. Kjempeflott farge 🙂 blir spennende å se denne malt på bordet og i det hjørnet ditt.
      Er så kjekt å male og fornye litt. Jeg er akkurat ferdig å male kjellerstuen. Den malte jeg helt hvit, ellers blir det så mørkt der nede med to små vinduer som ikke får sol inn.
      Ønsker deg en strålende dag
      Klemmer

    6. Jeg er nok ikke så flink som deg til å male å pusse opp. Etter at vi pusset opp hele huset her på 1 år har jeg ikke hatt lyst å male noe som helst, men jeg blir jo selvfølgelig inspirert av bloggen din. Kanskje jeg finner frem penselen en vakker dag
      Håper du har en finfin kveld
      Klemmer i fleng til fineste Enga

    7. frodith: Tusen takk fineste frodith <3 Ja nå blir snart hele leiligheten til å spise opp 🙂
      Bra at du kosa deg med fridagene dine vennen 🙂
      Ønsker deg en superduperfin dag!
      Stooor klem

    8. fruensvilje: Tusen takk kjære deg 🙂 Jeg var ikke noe glad i å male før jeg flyttet hit, men nå synes jeg det er utrolig gøy 🙂

    9. morsinunge: Tusen takk søte deg <3 Ja dette må da være en deilig soverommsfarge, men faren er at man blir veldig sjokoladesyk hver gang man legger seg og står opp 🙂

    10. Torill: Tusen takk snille deg 🙂 Jeg har også prosjekter som ikke ble så bra, så jeg tror det er lurt å be om ekspertråd før man starter i tillegg til å bruke riktig utstyr. Da blir det stort sett veldig bra 🙂
      Så gøy at du har begynt å hekle da 🙂 Lykke til!

    11. frustrertfrueihouston: Tusen takk, ja denne fargen har jeg blitt utrolig glad i 🙂 Blir spennende å se hva du finner på med bordet ditt da 🙂

    12. Fru Stussli: Du er jo kjempeflink da Bentevenn! Husker spisebordet ditt godt jeg, og rommet til frk. ble også kjempefint 🙂 Også lager du jo så masse annet fint i tillegg 🙂

      Ha en superduperfin dag!
      Klemmerivei

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg