DIY – søte små sukkerhjerter

For noen dager siden viste jeg frem de små sukkerpuppene jeg hadde laget, men jeg laget også ett annet alternativ…sukkerhjerter.

Smaken blir den samme som vanlige sukkerbiter, men er mye søtere å se på spør du meg.

Server søte små sukkerhjerter til kaffen i stedet for de tradisjonelle sukkerbitene.

Det gjør plutselig ikke så mye om kakeboksen er tom når man kan legge ett sånt lite hjerte ved kaffekoppen ♥

Fremgangsmåten finner du her.


Nå skal jeg skynde meg å få ut kransekakestengene fra ovnen…, men for uten litt småpusling skal vi ta det veldig med ro her i dag.

Med sykdom i hus er det ekstra viktig å finne ut av hva som betyr noe å ikke i disse juletider.

Styrer du veldig til jul?

Med ønske om en super onsdag videre til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←   

 

 

#silikon #silikonform #sukkerbiter #hjerter #konditorifarge #gaveide #gave #hjerteform #silikonhjerte #gavetips #sukkerhjerte #DIY #gds #sds #hjemmelaget #oppskrift #tilkaffen #søtt #hjerte #jernia #gift #idea #giftidea #heart #sugarheart
8 kommentarer
    1. Skikkelig søte, på alle mulige måter 😀 Både utseendemessig og HELT sikkert på smak 😀 Bra dere tar det litt i slowmotion og koser dere med hverandre i stedet for. DET er det viktigste 🙂 Her er elevene ferdige for i dag, og ijgen er bare en kosedag 🙂 Og det blir fint. Litt kaker og sosialt og så hjem 🙂 Håper det er litt bedre med dere begge 🙂 Klememr til fine Engla, fra Frodithsen <3

    2. Her var det mye godt. Lager litt sånn selv for tida og synes det er koselig å bare pusle med noe, og så blir andre så glad for å smake 🙂 Ha en god ettermiddag og kveld 🙂

    3. frodith: Tusen takk snille gode frodith <3
      Jeg har ikke smakt på de selv. For bare sukker blir liksom litt for søtt for meg, men til kaffen passer de nok bra 🙂
      Her er det innekos som gjelder enda, men formen er stigende 🙂
      Om noen få dager kommer også min største sønn hjem og det gleder vi oss STORT til.
      Blir deilig å få flokken samlet i noen dager igjen <3

      Kos deg og ha en fortsatt fin dag min venn <3

      Stooor klem fra Engla

    4. Gry Elisabeth: Tusen takk <3
      Ja det er koselig å bare pusle litt og ekstra kos når andre liker det vi lager 🙂

      Ha en fin ettermiddag og kveld du også 🙂

    5. jeg må si meg enig i att både hjertene og puppene var søte og festlige å servere til en kopp kaffe :))
      ikke ofte jeg tar sukkerbit til kaffen men det hender no en gang iblandt da :))nei her styrer jeg utrolig lite til jul i år,julen kommer og går uansett :))

    6. fruensvilje: Spiser sjeldent eller aldri sukkerbiter jeg heller, men det er alikevel koselig å ha et alternativ til de vanlige sukkerbitene 🙂
      Fikk tips om at de også kan være gode med noen dråper kaffe, i stede for vann. Det må testes 🙂
      Godt å høre at det er flere en meg som ikke styrer så veldig 🙂

    7. Good day! I know this is kind of off topic but I was wondering
      if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
      I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble
      finding one? Thanks a lot!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg