DIY – en liten pupp til kaffen?

Mange menn er jo som kjent glad i pupper, så her kommer et lite gavetips.

Hva er vel bedre enn å pakke inn noen søte små pupper og gi bort til noen puppeglade menn.

Før helgen kjøpte jeg disse silikonpuppene, eh denne silikonformen og i helgen har jeg laget sukkerpupper.


Det eneste jeg trengte var sukker, konditorifarge, noen dråper vann. Også den søte formen da selvfølgelig.

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men selv har ihvertfall noen på min gaveliste, som jeg tror at kan bli glad for disse, hihi

Pleier du å gi bort noen tøysegaver?


Med ønske om en super mandag videre til deg fra Engla

Ps.Synes du jeg gikk over streken nå, eller er det greit med litt tull og tøys også?


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←   

 

 

#silikon #pupp #silikonpupper #silikonform #sukkerbiter #pupper #konditorifarge #gaveide #gave #tøysegave #kondomeriet #gavetips #sukkerpupp #DIY #gds #sds #hjemmelaget
14 kommentarer
    1. Sikkert mange somsyns det er morsomt. Eg har ei fortid som gjer at alt spånt ikkje er morsomt, men så trenger eg ikkje å lage slike heller da. Ha ein fin dag

    2. Hehe, kult! Og nei, du gikk ikke over streken! Jeg har “oppskrift” på peniskake på min blogg 😛 den er litt på kanten den :O det finnes jo og en kake som heter venus bryst som er formet som, ja, bryst 🙂 mener å huske at den er fra barokken, men mulig jeg tar feil i farten 🙂 ha en flott mandag 😀

    3. Ååå så herlig;) jeg skal også gi bort tullepupp til jul haha har heklet sånn til å ha rundt en boks med pupper på;) spurte en kompis hva han ønsket seg til jul og han svarte dame med store pupper hsha så jeg har kjøpt ølboks til å ha inni;) putter boen bokser til rundt;) så lagde jeg en til til kjæresten men han fikk med bikini på;) kan se de på min instagram. Jeanettesheklerier;)

    4. Hi-hi, ja en julepupp er det sikkert mange som blir glad for, skikkelig humor,og deilig samtidig 😀 De så søte og gode ut 🙂 God smak? 🙂 Hvordan er formen din i dag da? Er du bedre form? Håper det, for dere begge to 🙂 Jeg sitter her oppe i mørket på jobben, har vært mørkt i hele dag, men inne her lyser det, jeg er rimelig godt humør i dag kjenner jeg 🙂 Stor klem til fineste Englan i verden <3

    5. Så herlig!!! Søte små rosa pupper. Hvem vil vel ikke ha det? 😀 De er helt til å spise opp. Stusslifruen fnise lykkelig av pupper og ordspill og alle morsomme kommentarer 🙂
      Ha en strålende kveld fineste Englavenn <3
      Stoooor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg