Min snøhvite messingkandelaber

For en liten stund siden blogget jeg om messinglysestaken jeg malte hvit….i samme slengen som jeg malte kjøkkenbordet, hihi


Lysestaken kjøpte jeg på bruktbutikken for en 10-er. Det var halv pris på alt de hadde i butikken i november, og da måtte jeg bare passe på å ta med meg noen småting.

Det er jo mye billigere å handle “utstyr” på bruktbutikkene enn på hobbybutikkene. 

Her ser du noen bilder jeg tok da jeg holdt på med malingen. 

I går tok jeg den like godt med meg ut og dusjet den med snøspray.

Ute sprutregner det her i dag og stemoren blomstrer fortsatt,

så skal det bli noen julestemning i form av snø er det bare å kjøre på med snøspray.

Og det har jeg jammen gjort, for jeg har gått bananas med snøsprayflaska de siste ukene, noe mer vellykket en annet…

Ja, ja, jeg koser meg når jeg holder på, og det er det viktigste av alt.

Nok en gang må jeg bare si TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom bloggen og facebooksiden min, og legger igjen så hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en ♥
Lesertallene har skutt i været og antallet som liker facebooksiden min har fordoblet seg i løpet av de siste dagene,
og jeg blir hoppende glad over at det er så mange som vil ta del i min kreative verden.

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

#snøhvit #kandelaber #messingkandelaber #bruktfunn #gamleskatter #bruktbutikk # snøspray #male #maling #lesertall #blogg #facebook #kreativeverden #kreativ #diy #gds #sds #julestemning #stemorsblomst #desember #malemessing

26 kommentarer
    1. Den ble fiiiin da 🙂 Den lysestaken 🙂 med snø på. For ellers er det bare vann og GLATT faktisk her…. Holdt på å gå på rumpa utpå her 😀 Ha en fortsatt fin kveld Engla 🙂 Klemmer <3

    2. Lysestaken ble kjempepen og så må jeg si den duken den står på var aldeles nydelig! Er det du som har heklet den?
      Fant to bokser snøspray her når jeg leita etter adventsstaken 🙂 Nå har jeg jo fått mange ideer om hva jeg kan bruke den til 😀
      God natt fineste Engla
      Klemklem

    3. Hehe, savner du snøen SÅ fælt? Bare tuller! Den ble lekker! Ikke dumt det der:) Veldig fin effekt av snøsprayen:)
      Ha en riktig god natt, fineste Engla:)
      Klem fra meg<3

    4. Den var kjempeflott den lysestaken. slikt kan eg også gjøre hehe. Det er spraymaling du ahr brukt på lysestaken eller pensel? Kanskje eg skal prøve noe slikt neste år. Har jo bruktbutikk vi også. Snø kan du få med meg om du vil. vi har fått nok og det kommer mer. Ha ein super dag i regnet

    5. frodith: Tusen takk søte deg <3 Plutselig ble det både snø og glatt her også gitt, men det må jeg si, at her i Spydeberg er de utrolig flinke til å stø 🙂

      Håper du har holdt deg på beina vennen 🙂

      Kos deg og ha en fortsatt fin kveld!

      Klem fra Engla

    6. Helttilfeldigmamma: Tusen takk, og takk for gode tips 🙂
      Snow pain sitter dårlig på de glatte flatene, men litt sand skal jeg jammen prøve med 🙂
      Tusen takk <3

    7. Fru Stussli: Tusen takk 🙂 Ja duken er kjempefin, men det er nok ikke jeg som har laget det.
      Det er nok ett loppiskjøp. Fem kroner på bruktbutikken :

      Ha en fotsatt fin kveld min venn <3

      Klem fra Engla

    8. Livsrom: Det er rart med det…når man er “langt” inne i advntstiden og stemorsblomstene er i full blomst ute…trodde ikke at jeg noen gang skulle si det, men i adventstiden og julen er det faktisk koselig med LITT snø <3

      Men bare litt altså 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld vennen min <3

      Klem fra Engla

    9. gretashobby: Ja sånn kan du også gjøre 🙂 Fram med snøsprayen og spray ivei 🙂 Nå har det kommet et tynt lag med snø ute her også 🙂

      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg