Ps. Det er MANGE ting jeg liker veldig godt med vinteren

Uff, jeg følte nesten at det ble ett klage innlegg i går da jeg beskrev vinteren som den årstden jeg liker minst.

Jeg skulle jo egentlig bare vise frem de fine bildene jeg hadde tatt da jeg var ute på tur ♥

Derfor vil jeg bare tilføre at jeg ELSKER all innekosen som kommer når mørket og kulden setter inn.

Masse levende lys, fyr i ovnen, sitte under pleddet med en god bok, bake, juleforberedelser, ja rett og slett masse innekos ♥

Det er den tiden på året jeg er mest kreativ og får gjort mest her inne.

Ikke bare det, jeg gleder meg masse til å ta med meg lykkeliten på aketurer og kanskje lage en snømann eller to hvis det blir nok snø her.

Ps. Det er MANGE ting jeg liker veldig godt med vinteren. 

SÅ mottoet er: DET FINNES IKKE DÅRLIG VÆR; BARE DÅRLIGE KLÆR – og vi har gode fine vinterklær, så ut skal vi selv om det er kaldt.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla♥

 

#vinter #frost #rim #natur #tur #gåtur #naturbilder #foto #fotografere #snø #kuldegrader #iskaldt #massesnø #lykkeliten #årstider #årstiden #innekos #levendelys #stearinlys #hobby #akebrett #aketur #mammablogg #bake #pledd #juleforberedelser #gaver
5 kommentarer
    1. Jammen av og til kan ein klage litt. Du gjer det ikkje ofte akkurat 🙂
      Heilt einig ned deg ang innekos. Eg kosar medvite også på vinteren. Men med snø og kaldt. Er ikkje glad i slaps, sludd og regn slik det ofte kan vere med norsk vinter 🙂

    2. Jeg tenkte ikke det som klaging akkurat 😀 og jeg er jo som deg, og sikkert mange flere enn oss, vi misliker ikke vinteren, vi bare liker den minst 😀 Og det må vi jaggu få lov til 😀 Hi-hi.. Men jeg skal prøve å like den skikkelig i år har jeg bestemt, jeg skal ta masse bilder 😉 OG det er gøy, så nå setter jeg igang til helga 🙂 Mye kos du skal gjøre i vinter, både ute og inne 🙂 Jeg skal kjøpe meg tidenes vakreste bobledress, og kose rumpa av meg ute på tur 😉 Stor klem til fineste Engla <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg