En liten innrømmelse…

Vinteren er den årstiden jeg liker minst og grunnen til det er kulden og at jeg synes at ting fort blir mer tungvint.

Man må ofte planlegge mer og bruke ekstra tid på alt fra å kle på seg til å måke snø og skrape is av bilen. 

Glatt blir det ofte også…

Men…det hjelper jo ikke å syte og klage. For selv om jeg ikke liker all snøen, isen og kulden så godt må jeg innrømme at det er virkelig vakkert når frosten setter inn tross alt ♥ 

Disse to bildene tok jeg i dag da jeg var ute og gikk en tur. Solen var på tur ned og jeg syntes det var så utrolig flott ute ♥

Disse bildene ble tatt i Trysil for snart to år siden. Lykkeliten sover søtt i vognen og jeg ser ut som en brrrrr….ja si det, hihi kaldt var det ihvertfall..!!!

 

 

Liker du vinteren?

 

Engla

#vinter #frost #rim #natur #tur #gåtur #naturbilder #foto #fotografere #snø #barnevogn #trilletur #kuldegrader #frostbilde #hobbyfotograf #iskaldt #massesnø #lykkeliten #årstider #årstiden
7 kommentarer
    1. Jeg har flyttet unna snøen jeg også. Da jeg vokste opp på Toten gikk snøen over skigarden hehe her sør er det heldigvis fortsatt grønt og plussgrader 🙂

    2. Ikke så glad i vinteren 😀 De Trysil-bildene er fra tidligere, ikke sant? Du eri ikke der i dag ? De øverste bildene var kjempefine, fin himmel 🙂 Stor varm klem <3

    3. vinteren er nok ikke min beste tid heller,men jeg må si meg enig med deg,den er vakker når været er på sitt beste :)) så får vi bare håpe at den ikke klorer seg fast i 6 måneder

    4. Har ett elsk/hat forhold til den, men det er en vakker årstid ja:) Så må man bare se på snømåking som gratis trim, kulda som en unnskylding til å kose seg litt ekstra og lage mye innehygge og så har vi jo jula! 😉

    5. Kule bilder!!!
      Jeg liker alle årstider. Vinteren liker jeg til en ukes tid etter jul. Da kan det bare bli vår. Men jeg elsker jo å lage snømenn, ake og byggeborger og snølykter. Synes det er lyst og vakkert. Åsså elsker jeg vintersport på TV. Innekosen, vedfyring osv… Er jo noe positivt med alle årstider 🙂
      God natt fineste Engla 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg