Mitt lille malingsprosjekt

Her er resultatet av mitt lille *malingsprosjekt * 

En Ikeakrakk, og da jeg først var igang dyppet jeg like gjerne ett glass i malingen også.

Noen av bildene ble litt mørke, for det er litt overskyet i dag også. Det som da ble tydelig er at fargen skifter veldig i forhold til hvilket lys den får. 

Jeg har lenge savnet en krakk inne og denne kan man jo også ha som en del av interiøret.

Lykkeliten ble ihvertfal strålende fornøyd og skyver rundt på den “nye” krakken og sier: “klatre trampa mamma” 

Fargen jeg har brukt heter Teal og den kan du lese mere om *her*

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem fra Engla

 

 

#maling #ikea #krakk #interiør #DIY #oppussing #teal
20 kommentarer
    1. Ja, der er du i gang med fargen din 🙂 Er så mye fint i den fargen rundt om kring 🙂 Liker du den på klær også? 🙂 Ble kjempfin liten TRAMP til Lykkeliten det da 😀 herlig! Du har nok kost deg i dag, vil jeg tro 🙂 med maling og kos 🙂 Ha en fortsatt fin kveld 🙂 Stooor klem til fine Engla-mor <3

    2. en veldig praktisk og annvendlig krakk,god når en skal opp i øvste skap eller skifte gardiner :))og det blir heller ikke feil når fargen er så lekker

    3. frodith: Ja nå er jeg i gang 🙂
      Ja det er utrolig mye å finne i denne fargen overalt..
      Jeg liker den veldig godt på klær og i dag kjøpte jeg meg en pologenser og ei strømpebukse denne fargen 🙂
      I dag har jeg pakket julegaver og nå i kveld har jeg laget en ny lampe. Eller ihvertfall det jeg håper skal bli en lampe 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld du også kjære frodith <3
      Klem fra Engla

    4. fruensvilje: Ja denne blir nok flittig brukt, for jeg har virkelig savnet noe ordentlig å stå på. Hadde tilfeldigvis glemt at denne sto ute som blomsterkrakk:)

    5. He, he, ja, delvis, Den ene er hvit, den er ok, men den andre har jeg brukt den under malerarbeid så den er flerfarget, litt spraglerte og flekkete;) Men ble inspirert til å gjøre det skikkelig nå. Såpass nå jeg da kunne gjøre til tross for tennisalbue;)
      Klem<3

    6. Livsrom: Høres jo litt spennende ut med den flerfargede også da 🙂
      Men å male en sånn tror jeg neste at man kan klare med venstrehånda selv om man er høyrehendt, hihi

      Jeg tenkte egentlig å enten skrive for hånd eller feste på ett veggodt på denne, men har ikke kommet så langt enda 🙂

      God bedring til deg og ha en fortsatt fin kveld også kanskje det snart dukker opp noen bilder av din “nye” krakk her 🙂

      Go´klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg