JEG var på “Høstens fargerike trendlunsj”

I går gikk høstens fagerike trendlunsj i regi av Nordsjö av staben og JEG var invitert.

Her sitter jeg spent og forventningsfull på toget som suser i vei til hovedstaden

Lille meg som ikke har vært i Oslo på flere år og som ikke har kjørt tog på sikkert hundre år.

Det hele startet forrige uke da jeg fikk en mail fra ei som jobber i blogg.no med invitasjon til lunsj i regi av Nordsjö og spørsmål om jeg kunne tenke meg å delta.

For å være helt ærlig trodde jeg at dette bare var en mail som de sendte ut til mange bloggere, så jeg tenkte ikke mere over det. Men dagen etter ble jeg oppringt av damen som hadde sendt meg mailen og skjønte da at de virkelig ville ha MEG med.

Jeg hadde allerede planlagt en date med min søster i Oslo den dagen og etter mye om og men gikk jeg med på å delta på lunsjen hvis min søster kunne få være med.

Dette var greit, så i går entret søstrene sisters Ingensteds fulle av forventninger og glede over å få oppleve dette sammen

Her ble vi møtt av noen flotte damer som hold inspirerende foredrag om neste års trender og Colore of the year 2014 ble avduket.

Min kjære søster er forut for sin tid og hadde like gjerne stillt opp i den rette fargen.

For årets farge 2014 heter Teal og er en herlig blanding av blått og grønt.

Fineste søsteren min ♥

Til og med rommet vi var i bar preg av årets farge.

Etter foredragene var det tid for champagne, lunsje og litt mingling.

Champagne og vin til maten ble vie enige om å droppe, for å komme småpussa i barnehagen for å hente lykkeliten…det var uaktuelt selv etter en happening som denne…

Men…jeg klarte fint å drite meg ut uten alkohol i årene jeg, for som sakt var dette første gangen jeg var på ett sånn type arrangement.

Mens vi satt og spiste kom vi nemlig i kontakt med nabodamen og hun spurte høflig hvor vi var fra og jeg svarte høflig at jo jeg bor i Spydeberg, men kommer fra Trysil. Hun bare så litt rart på meg og spurte om dette var første gangen og jeg svarte som sant var at ja det er det.

Da jeg spurte hvor hun kom fra svarte hun at hun kom fra boligmagasinet… husker ikke helt hvilket, for det var på en måte da det svartnet litt for meg men la oss si det var boligmagasinet Bolig pluss…

Ja, ja noen kommer fra boligmagasiner og andre fra Trysil og jammen lærte jeg litt da også.

Jeg synes det var rart skjønner du at hun ikke spurte hva jeg het, bare hvor jeg kom fra…

Som du sikkert allerede har skjønt var dette en spennende dag .

“Unlock potential” er stikkordet og Teal er den gjennomgående fargen for hovedtrendene for 2014.

Dette var ett litt tøysete innlegg om dagen min/vår, men jeg vil komme tilbake med mer om innholdet og fargetrendene litt senere.

Her er en liten forsmak

Kort oppsummert et spennende og veldig inspirerende arrangement hvor vi fikk innsyn i neste års farger og trender, deilig mat, hyggelige mennesker og en superkoselig dag sammen med min kjære søster ♥

Så tusen takk til Nordsjö for en herlig fargerik trendlunsj.

Dette var gøy!

Med en goodiebag full av spennende fargeprøver, bilder, brosjyrer og en liter med fargen Teal + masse annet spennende går jeg en fargerik helg i møte ♥

Hva er din favorittfarge akkurat nå?

 

Med ønske om en riktig god helg til deg fra Engla ♥

 

 

 

 

#interiør #trender
15 kommentarer
    1. Spennende dag dette da – og neste års farge er en jeg liker – hadde vært fin på soverommet jeg har planer om å male.
      Gråfarger er min favoritt ;))

    2. Du verden så spennede, ikke verst å få en sånn invitasjon:):) Sikkert både hyggelig og lærerikt. Det blir spennede å hør mer fra trendlunchen. Så heldig du var:)
      Favorittfarge? Til interiør basis går det mye i grått for tiden, men detaljer veksler. Men jeg har planer om å fornye et soverom på loftet med noe som ligner den fargen du viser, men bare en god del lysere:) Men det står på vent fordi jeg har en kranglete albue for tiden.
      Ha en fortsatt fin fredagskveld:) Klemmer<3

    3. Det hørtes jo kjempekoselig ut da Engla 🙂 Både tid med søsteren din og DET opplegget som vi må høre mer om!!! 🙂 Gleder meg 🙂 Jeg synes jo hun damen var litt merkelig også jeg da, å spørre HVOR du er fra/kom fra, når hun egentlig tenker på hvilket magasin, HVA du kommer fra el l… Jeg synes IKKE du dret deg ut 🙂 Og området rundt BLÅ der, altså ingensteds, er jo så herlig. Der jeg var med Kjerst i sommer 🙂 Og der er det fine jule-markeder også 🙂 Ha en fin kveld fine Engla 🙂 Klemmer <3

    4. Kan tenke meg att dette var en spennende lunch :)) blir spennende å se hvilke farger som kommer selv om jeg ikke er så motebevist :))grønt er en fage som går igjen hos meg:))det minner meg om vår og sommer

    5. TerAnd: Ja det var kjempespennende 🙂
      Årets farge var kjempefin, men det var selfølgelig også masse andre spennende farger.
      Årets farge er sikkert en kjempefin soveromsfarge. Vurderer den faktisk selv jeg 🙂

    6. Livsrom: Ja dette var utrolig inspireredne og spennende 🙂

      Ønsker deg en riktig god helg kjære Liv og sender deg en fargesprakende klem <3

    7. frodith: Ja dette var en spennende og koselig dag på alle måter 🙂
      Tusen takk for støtten, jeg dret meg litt ut, men jeg lærte mer 🙂
      Det er koder i alle lag og i går lærte jeg en 🙂
      Stedet vi var på var virkelig idyllisk. Jeg så det da jeg så ut av vinduet 🙂
      Kanskje vi sees på julemarked der 😉

      Ha en fortsatt fin kveld fineste frodith <3
      Stooor go´klem til deg <3

    8. Jeg hadde håpet på å treffe deg en snartur i dag jeg da, men jeg skjønner du var veldig opptatt. Ja, kan du ikke komme på julemarked der da? 🙂 Det hadde vært kos å treffe deg vettu, og det hadde vært en ypperlig anledning 🙂 Ha en fin kveld du også min venn 🙂 Store klemmer <3

    9. Da bare bestemmer vi oss for at DET skal vi få til 🙂 Blir kjempekos vettu 🙂 Kjøpe oss litt julegaver,få litt stemning, kanskje rusle en tur, og spise julelunsj et sted 🙂 <3 Moro! Gleder meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg